The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mikä rotu hää on?? en ole ikinä nähnyt noin pitkätassuista kissaa :eek: Melkonen komistus:love:
Siamilainen. Vähän uuempaa mallia. Toinen kissa on vanha taikku. Silläki siniset simmut. Laitan toiste molemmista uuempia kuvia.:)
On ne aika jänniä sini-simmuja.
Lapset noita kissoja halus.:D Hyvin ovat huolta pitäneet, ei siinä mtn.:)

Mä tykkään koirista ja kissoista...hirveesti olen haaveillut rotikasta ja pitbullista jo pitkään...:love::love:
Meil oli Dobberi, oli kyllä upea koira. Toimi kuin ajatus sen alku vouhotuksen jlk. Laitan siitäki kuvia sulle myöh jos tahot.:)

Pitin pentuja olis kaverilla just....kyllä houkuttas.
Ja yhtä täystypättyä venäjän tuontia tuputtavat mulle kun sillä on joku ongelma.
Siin olis haastetta.:D Dobberit on aika energisiä pienenä.:D

Meil oli Dobberi, oli kyllä upea koira. Toimi kuin ajatus sen alku vouhotuksen jlk. Laitan siitäki kuvia sulle myöh jos tahot.:)

Pitin pentuja olis kaverilla just....kyllä houkuttas.
Ja yhtä täystypätyä venäjän tuotia tuputtavat mulle kun sillä on joku ongelma.
Siin olis haastetta.:D Dobberit on aika energisiä pienenä.:D
laita ihmeessä!!
Piteissä ja rotikoissa ja dobbereissa on se hyvä puoli, että kunhan niiden peruskoulun saa kohilleen ne on tosi uskollisia omalle laumalleen eivätkä ole mitään turhan kouhottajia:love::love::love:

laita ihmeessä!!
Piteissä ja rotikoissa ja dobbereissa on se hyvä puoli, että kunhan niiden peruskoulun saa kohilleen ne on tosi uskollisia omalle laumalleen eivätkä ole mitään turhan kouhottajia:love::love::love:
Dobberit on kyllä vähän sellasia peruskouhoja ja jokainen noista kyllä tarvitsee ehkä ihan himppasen enempi kun jotkut labukat tai kultsit.

Dobberit on luonnostaan laumasieluja ja tekevät omiensa eteen ihan mitä vaan, kiipeevät vaikka perse eellä puuhun.:D

Pitit ja Rotikat ovat vähän rauhallisempia, eikä ihan niin läheisriippuvaisia.:D

Dobberit on kyllä vähän sellasia peruskouhoja ja jokainen noista kyllä tarvitsee ehkä ihan himppasen enempi kun jotkut labukat tai kultsit.

Dobberit on luonnostaan laumasieluja ja tekevät omiensa eteen ihan mitä vaan, kiipeevät vaikka perse eellä puuhun.:D

Pitit ja Rotikat ovat vähän rauhallisempia, eikä ihan niin läheisriippuvaisia.:D
Iltaa.
Mää tiiän kans yhen aikas läheisriippuvaisen koirarodun :LOL:

Koirat vaan ovat :love:...mun omani oli aivan...maailman kaikkeuden ihanin luupaa ja voyhkana :love:..nyt tulee ihan karmea ikava :love:...

Mutta...kylla koira koiran tuntee eli ma oon niin monen koiruliinin kans justhetinytnoinvain se best evo kaiffari, vaikka isanta/emanta varoittelee etta tama ei oikein vieraitten kans tuu toimeen....katos kummaa, kun on kuitenkin mun kans kaverina :love:....

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta!

Mun mummon synttärit lähestyvät, ei mee enää montaa vuotta että on satavuotias. Mut laskinpa sit tossa aamutuimaan huuvikseni kun en saanut unta, että jos vuosissa mitataan jokaisen lapsen kohdalta ne vuodet niin se on ollut melkein kolmesataa vuotta äiti.

(viis lasta josta vanhimmat seitsenkymppisiä ja nuorin päälle viidnkymmenen)

Toki, kertyy mullekin äitivuosia jo kuusikymmentä jos noin lasketaan. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä