Eiku ne happipullot oli mun selässä*tarjoaa paperipussia*
Honkases tohon niin vois helpottaa...eika tarttis kaksin kasin puristaa epekin happipulloja ja ryystaa vaaraan rooriin...
Annappa ku mieki imasen niistä vähän.Eiku ne happipullot oli mun selässä
Ihan samaEiku ne happipullot oli mun selässä
Tänks.Lispetti tää on nyt sulle vuorostas kun oot niin ihana sista
*ojentaa tissi...happipullon* no lipasep.... imaseppa...hitsin ketjulaiset ootte vieneet multa neitsyyden viattomuudessaAnnappa ku mieki imasen niistä vähän.
*hiisi, meinaa roiskauttaa glogit rinnuksille**ojentaa tissi...happipullon* no lipasep.... imaseppa...hitsin ketjulaiset ootte vieneet multa neitsyyden viattomuudessa
Kattelin, huomenna ne tappelee voitosta keskenäänOlis kyl komee pari toi saara ja matt , kattokaa nyt.
Joo ja kohta on äijät nuolemassa sun rinnoilta gölgejä pois ihan simona!!!*hiisi, meinaa roiskauttaa glogit rinnuksille*
..ma en tunne ketaan simoa mutta sulla taitaa olla henk.koht.kokemusta asiasta*ufopaakkonen*Joo ja kohta on äijät nuolemassa sun rinnoilta gölgejä pois ihan simona!!!
Mulla oli ala asteella musiikinopettaja nimeltä Simo Simo oli sellanen suuri mies ja hirveen kiltti..ma en tunne ketaan simoa mutta sulla taitaa olla henk.koht.kokemusta asiasta*ufopaakkonen*
Sitapaitti meinaamisesta ei lasketa, nih. Kerta.
..vaikka toki ei se pahasta ole...tai...mattahia
Mulla on ollut kouluaikana kaikki musamaikat miehia ja todella hyvia ja aarimmaisen patevia .Mulla oli ala asteella musiikinopettaja nimeltä Simo Simo oli sellanen suuri mies ja hirveen kiltti