jahas,taidan mennä karvoineni tai niistä mitä jäljellä on niin nukkupuuhiin. öitä ja unia.
Mun atk maikka kauppikses oli Simo. Näytin tissit sille ni se anto mulle paremman numeron mitä ansaitsin (menihän se aika vähän hibbaloissa juostessakin).Mulla oli ala asteella musiikinopettaja nimeltä Simo Simo oli sellanen suuri mies ja hirveen kiltti
Hattaran kuvia Tinkupeijpe.jahas,taidan mennä karvoineni tai niistä mitä jäljellä on niin nukkupuuhiin. öitä ja unia.
Somehow I'm not surprised ...Lissu on LissuMun atk maikka kauppikses oli Simo. Näytin tissit sille ni se anto mulle paremman numeron mitä ansaitsin (menihän se aika vähän hibbaloissa juostessakin).
Sit me tyttöjen kaa kiusattiin sitä, mut se tais vaan tykätä.
Kauniita unia *pus*jahas,taidan mennä karvoineni tai niistä mitä jäljellä on niin nukkupuuhiin. öitä ja unia.
Lissun nuoruusvuodet juu.Somehow I'm not surprised ...Lissu on Lissu
ai sinäkin olet kiusinut miesopeja Mulla oli yläasteella sellanen tosi nuori namipala opettamassa englantia ja siis mä sain sen punastumaan korvia myöten joka tunti flirttailemalla sille ihan avoimesti mutta muka niin viattomasti ettäMun atk maikka kauppikses oli Simo. Näytin tissit sille ni se anto mulle paremman numeron mitä ansaitsin (menihän se aika vähän hibbaloissa juostessakin).
Sit me tyttöjen kaa kiusattiin sitä, mut se tais vaan tykätä.
Do Dih!! Siveyden sipuli mukamas!!ai sinäkin olet kiusinut miesopeja Mulla oli yläasteella sellanen tosi nuorinamipala opettamassa englantia ja siis mä sain sen punastumaan korvia myöten joka tunti flirttailemalla sille ihan avoimesti mutta muka niin viattomasti että
Onhan näitä kiva muistella.ai sinäkin olet kiusinut miesopeja Mulla oli yläasteella sellanen tosi nuorinamipala opettamassa englantia ja siis mä sain sen punastumaan korvia myöten joka tunti flirttailemalla sille ihan avoimesti mutta muka niin viattomasti että
Mikäs maikka sut sai syttymään?
Joo niin on, se on edelleen aika hottis vaikka ikää onkin jo yli 50v. mutta mä haluaisin nähä sasinko edelleen punastumaanOnhan näitä kiva muistella.
Ihkuja muistoja.
Ekkö sää muistakkaa mua enää..ma en tunne ketaan simoa mutta sulla taitaa olla henk.koht.kokemusta asiasta*ufopaakkonen*
Oi armas ......otapa hanskat puis kasistas ja lappase oikein kunnolla nyt*asettautuu aloillensa*...Ekkö sää muistakkaa mua enää
Niin minäkin oon.Aika vinkeen nakoinen kattimus
Ma tosin oon se koiraihminen...
Niin kovin kuin kissoista tyksinkin niin....ma en voi olla samassa huoneessa semmoisen kanssa. Se on joko tai. Yksi kissa riittaa...ja se oon ma........kiesus sentaan naita lappia...Niin minäkin oon.
Olihan meillä koira 9 vuotta. Otan kyllä
taas koiran kun sen aika on.
Mä tykkään koirista ja kissoista...hirveesti olen haaveillut rotikasta ja pitbullista jo pitkään...Niin minäkin oon.
Olihan meillä koira 9 vuotta. Otan kyllä
taas koiran kun sen aika on.