jotain pervåå?Huomenta, oli mukava uni. Harmi että on aina vain unta.
Ton tunteen tiedän niin!Huomenta, oli mukava uni. Harmi että on aina vain unta.
Joo. Sellasta mistä eilen puhuttiin ketjussa.jotain pervåå?
Pitkästä aikaa unessa oli paljo kultakoruja.Ton tunteen tiedän niin!
Monta herkkumiestä on jäänyt saamatta. Samoin useampi juhla-ateria. Ja pari lottopottia.
Mä näin lapsena kerran ihan hirmu elävän unen siitä että asuin viidakossa ja olin pukeutunut samanlaiseen asuun kuin Tarzan ja asuin puunlatva asunnossa...oli melko suuri pettymys herätä siitä unesta ja huomata ettei se ollutkaan tottaTon tunteen tiedän niin!
Monta herkkumiestä on jäänyt saamatta. Samoin useampi juhla-ateria. Ja pari lottopottia.
*miettii mistä eilen puhuttiin*Joo. Sellasta mistä eilen puhuttiin ketjussa.
Mä näin lapsena unta että kädessä oli setelitukku. Herätessä puristin sängyn kaidetta.Mä näin lapsena kerran ihan hirmu elävän unen siitä että asuin viidakossa ja olin pukeutunut samanlaiseen asuun kuin Tarzan ja asuin puunlatva asunnossa...oli melko suuri pettymys herätä siitä unesta ja huomata ettei se ollutkaan totta
Imuttelusta..*miettii mistä eilen puhuttiin*
Ruutiksen perversseistä sarkapöksyistä? Kynttilästä? Sun hunksista vierustoverista junamatkalla???!!!
no mutta oliks sun sänky puusta? Rahahan kasvaa puussaMä näin lapsena unta että kädessä oli setelitukku. Herätessä puristin sängyn kaidetta.
ai niin me imettiin votkaa epekin happipulloista Lispetin kanssaImuttelusta..
otit taavetilta suihin?Imuttelusta..
Ota possu, voit sitten joskus jouluna laittaa vaikka paistia.Niin minäkin oon.
Olihan meillä koira 9 vuotta. Otan kyllä
taas koiran kun sen aika on.
Oli joku toinen.otit taavetilta suihin?
Kuka?Oli joku toinen.
siis joku toinen otti taavetilta suihin vai miten tää oikein meni?Oli joku toinen.
En tiedä. Joku joka tykkäs musta.Kuka?
Mä imuttelin jotakuta. Ketä lie.siis joku toinen otti taavetilta suihin vai miten tää oikein meni?
et sitte ottanu lastia suihin kun vaihtui lennosta kahviin ja omenapiirakkaanMä imuttelin jotakuta. Ketä lie. ja omenapiirakkaa.
Elä ny kahvia sotke uniin.et sitte ottanu lastia suihin kun vaihtui lennosta kahviin ja omenapiirakkaan