En ossaa Tiedän miten ne tehään mutta en osaa,en saa niistä kuin palaneita lätysköi.No paista plättyjä
En ossaa Tiedän miten ne tehään mutta en osaa,en saa niistä kuin palaneita lätysköi.No paista plättyjä
Olen MajuriApua, kuka oot? Tolla naamalla ja nimellä en oo satavarma haluanko ees tuntea. Jeesus.
.
Kui se on mahollista?En ossaa Tiedän miten ne tehään mutta en osaa,en saa niistä kuin palaneita lätysköi.
mitä ne on ?nauran mufasoille.
No mutta Herra Äkäinen! Siinä tapauksessa uusin alias sopii kuin nokka silmään.Olen Majuri
mää voin suositella ikeaa helteisenä kesäpäivänäEn voi suositella kellee tähän aikaan vuodesta Ikeaa. Parku pääsi ihmismassan vyörytyksessä. En oikeastaan voi suositella Ikeaa koskaan. Maanpäällinen helvetti.
Hyvää lauantaita vaan kaikille.
Vointi ja kunto kohenee kohisten ja ens viikolla mulla on 1-vuotis synttäritNo mutta Herra Äkäinen! Siinä tapauksessa uusin alias sopii kuin nokka silmään.
Mitens on elämä Majuria heitellyt viime aikoina?
Semipuutteellisia ihmisrassuja ryhmässä nimeltä Mutsit & faijat. Tuttavien kesken mufasat. Siellä (ei-niin) kirkkaimmat ja kärkevimmät tarjoavat viihdettä.mitä ne on ?
No toi tietty. Varsinkin jos kulahtaneet kotimammat ja niiden ryytyneet tulevat eksät on just sun juttu.mää voin suositella ikeaa helteisenä kesäpäivänä
silmänruokaa enempi ku uimarannalla
onkse facessa? kannattaako mennä?Semipuutteellisia ihmisrassuja ryhmässä nimeltä Mutsit & faijat. Tuttavien kesken mufasat. Siellä (ei-niin) kirkkaimmat ja kärkevimmät tarjoavat viihdettä.
on siellä aika paljo timmejäkinNo toi tietty. Varsinkin jos kulahtaneet kotimammat ja niiden ryytyneet tulevat eksät on just sun juttu.
Sillä lailla! Onnea vaan täältäkin suunnalta. Hurråå hurråå hurråå!Vointi ja kunto kohenee kohisten ja ens viikolla mulla on 1-vuotis synttärit
On facessa. Siellä on reippaasti palstalaisia. Kaikki on tietty tosi hyshys et keitä ne on mut tiimarivihko ei valehtele. Tuu vaan mukaan jos haluat aivotonta draamaa elämääsi. No okei, on siellä joskus jotain fiksuakin.onkse facessa? kannattaako mennä?
Ei oo tarvinnu ipanoille paistella niin ei oo oikein tota tuntumaa.Sen kerran kun yrittänyt tehdä niin pillit rupee huutaa.Jätän niiden teon suosiolla niille jotka osaa.Kui se on mahollista?
Saako avautua?
Juu, vasta ensimmäinen laatikko olutta takana eikä jallusta tietoakaan joten olen vielä melkein selvä.
Tänään sanoin ensimmäisen kerran, että lähden kotiin. Tarkoittaen nukkumaluukkua. Korjasin asian välittömästi mutta miten helvetissä edes erehdyin kutsumaan nukkumaluukkua kodiksi?
Mitä kauemmin olen yksin sitä normaalimmalta asia alkaa vaikuttamaan. Jopa itseni mielestä.
Mut tiedän sen, että minua ei o tehty vittumaiseksi hyypiöksi betonibunkkeriin. Minut on tehty mieheksi Pepille. Sille yhdelle.
Jos en sitä saa olla niin kaikki tietoni ja osaamiseni on yhtä tyhjän kanssa. Kuin sormien välistä valuva hiekka.
Ei o kivaa herätä joka aamu todetakseen olevansa väärä mies väärässä paikassa. Taas kerta toisensa jälkeen.
Etenkin kun tietää osaavansa mitä uskomattomimpia asioita ja hukkaan ne menee taas tänäkin päivänä.
Anteeksi avautumiseni. Kiitos jos jaksoit lukea.
Lettuja?Se on sellanen ketjureaktio et kun yks asia menee persiilleen niin menee kaikki muutkin. Parempi kun menis peiton alle
No niinpä tietenkinehkäpä mutta en oo ostanu mitään toisinkuon eräät...mä veistän omat seksileluni puusta!
Mä pulitin omastani (eli halvimmasta mahdollisesta) 39,90 euroa. Söisin tolla rahalla koulussa yli kuukauden ja ostaisin kahvit kaikille luennoille.No, toi lakki ei niin kauheesti maksa etteikö sitä vois hankkia vaikkapa vaan yhden käyttöpäivän vuoksi. Sitäpaitti valokuvat säilyy ikuisesti vaikka lakki hukkuisi jo huomenna.
Missähän omani on? En ole kolmeenkymmeneen vuoteen nähnyt.
Hääpuku on sit vähän toinen juttu. Kertakäyttöasuste joka maksaa sit ihan saakelisti. Mut rakastunut mies ei sano vastaan sydämensä valitulle. Niinpä puku jonka käyttöaika lasketaan minuuteissa saa maksaa melkein mitä vaan. Valokuvat toki säilyy siitäkin.
Annas ku arvaan, Viinaa, Sexii, Huutoo, Riemuu, Oksennusta, Riitoja jne...Mitähä tästäki illasta tulee Pietän tupari/yö-ördäjäiset tänää ja tänne on tulossa lauma luokkatovereita.
Sexii ja riitoja epäilen, mut kaikki muu varmasti toteutuu.Annas ku arvaan, Viinaa, Sexii, Huutoo, Riemuu, Oksennusta, Riitoja jne...
paheksun jo etukäteen
Muista sit välil raportoida tapahtumistaSexii ja riitoja epäilen, mut kaikki muu varmasti toteutuu.