Joo tiiän, mut tälleen sitä nuori ihminen tekee harkitsemattomia ja äkillisiä päätöksiä ympäristön painostuksesta.ei lakkia oo pakko ostaa, voihan sen lainata lakkiaisiin kaverilta
Joo tiiän, mut tälleen sitä nuori ihminen tekee harkitsemattomia ja äkillisiä päätöksiä ympäristön painostuksesta.ei lakkia oo pakko ostaa, voihan sen lainata lakkiaisiin kaverilta
nuin voi tosiaan huntaloille käyäJoo tiiän, mut tälleen sitä nuori ihminen tekee harkitsemattomia ja äkillisiä päätöksiä ympäristön painostuksesta.
No, toi lakki ei niin kauheesti maksa etteikö sitä vois hankkia vaikkapa vaan yhden käyttöpäivän vuoksi. Sitäpaitti valokuvat säilyy ikuisesti vaikka lakki hukkuisi jo huomenna.Joo tiiän, mut tälleen sitä nuori ihminen tekee harkitsemattomia ja äkillisiä päätöksiä ympäristön painostuksesta.
No, mitä sää et ny osaa?Tulin sitten teijän kiusaks tänne kun kaikki menee taas perseelleen. En mä vaan sit ikinä opi,miks ees yritän.
:hug:Tulin sitten teijän kiusaks tänne kun kaikki menee taas perseelleen. En mä vaan sit ikinä opi,miks ees yritän.
HalausTulin sitten teijän kiusaks tänne kun kaikki menee taas perseelleen. En mä vaan sit ikinä opi,miks ees yritän.
Oikein !Keravan prismassa kuritta kasvaneet nulikat pitivät omaa showtansa ja sikailivat, paheksuin perkeleesti
ei,kun en opi.No, mitä sää et ny osaa?
niinpä.:hug:
elämä näyttäs olevan toisille loppumaton sarja pettymyksiä
Ai sikailu, paheksun ajattelutapaasiOikein !
Usko minua, kyllä sää vielä tuut oppimaan monia asioita, pusei,kun en opi.
Ei,vaan sun paheksunta HöpöAi sikailu, paheksun ajattelutapaasi
Jesarii peukun ympärlle vaaAiiiiiiih !!! Per****
Mie tohelo sain saksilla tehtyä peukaloon reijän
No on mulla ihan laastariaJesarii peukun ympärlle vaa
No moooii, missäs sitä ollaan oltu?En voi suositella kellee tähän aikaan vuodesta Ikeaa. Parku pääsi ihmismassan vyörytyksessä. En oikeastaan voi suositella Ikeaa koskaan. Maanpäällinen helvetti.
Hyvää lauantaita vaan kaikille.
Jesarissa on parempi teippiNo on mulla ihan laastaria
No paista plättyjäNo voi nyt vittu. Osti hk blöön että teen makkarakeiton...leikkasin ekan palan siitä niin jotain töhnää valu ulos...juusto hk blöö. Roskiin lens kun leppäkeihäs. Nyt ei sitten olekaan muuta mitä tilalle laittas. Se on sit leipä ilta.
Apua, kuka oot? Tolla naamalla ja nimellä en oo satavarma haluanko ees tuntea. Jeesus.No moooii, missäs sitä ollaan oltu?