The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Saako avautua?
Juu, vasta ensimmäinen laatikko olutta takana eikä jallusta tietoakaan joten olen vielä melkein selvä.

Tänään sanoin ensimmäisen kerran, että lähden kotiin. Tarkoittaen nukkumaluukkua. Korjasin asian välittömästi mutta miten helvetissä edes erehdyin kutsumaan nukkumaluukkua kodiksi?

Mitä kauemmin olen yksin sitä normaalimmalta asia alkaa vaikuttamaan. Jopa itseni mielestä.

Mut tiedän sen, että minua ei o tehty vittumaiseksi hyypiöksi betonibunkkeriin. Minut on tehty mieheksi Pepille. Sille yhdelle.
Jos en sitä saa olla niin kaikki tietoni ja osaamiseni on yhtä tyhjän kanssa. Kuin sormien välistä valuva hiekka.

Ei o kivaa herätä joka aamu todetakseen olevansa väärä mies väärässä paikassa. Taas kerta toisensa jälkeen.

Etenkin kun tietää osaavansa mitä uskomattomimpia asioita ja hukkaan ne menee taas tänäkin päivänä.

Anteeksi avautumiseni. Kiitos jos jaksoit lukea.
 
Saako avautua?
Juu, vasta ensimmäinen laatikko olutta takana eikä jallusta tietoakaan joten olen vielä melkein selvä.

Tänään sanoin ensimmäisen kerran, että lähden kotiin. Tarkoittaen nukkumaluukkua. Korjasin asian välittömästi mutta miten helvetissä edes erehdyin kutsumaan nukkumaluukkua kodiksi?

Mitä kauemmin olen yksin sitä normaalimmalta asia alkaa vaikuttamaan. Jopa itseni mielestä.

Mut tiedän sen, että minua ei o tehty vittumaiseksi hyypiöksi betonibunkkeriin. Minut on tehty mieheksi Pepille. Sille yhdelle.
Jos en sitä saa olla niin kaikki tietoni ja osaamiseni on yhtä tyhjän kanssa. Kuin sormien välistä valuva hiekka.

Ei o kivaa herätä joka aamu todetakseen olevansa väärä mies väärässä paikassa. Taas kerta toisensa jälkeen.

Etenkin kun tietää osaavansa mitä uskomattomimpia asioita ja hukkaan ne menee taas tänäkin päivänä.

Anteeksi avautumiseni. Kiitos jos jaksoit lukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No, toi lakki ei niin kauheesti maksa etteikö sitä vois hankkia vaikkapa vaan yhden käyttöpäivän vuoksi. Sitäpaitti valokuvat säilyy ikuisesti vaikka lakki hukkuisi jo huomenna.
Missähän omani on? En ole kolmeenkymmeneen vuoteen nähnyt.

Hääpuku on sit vähän toinen juttu. Kertakäyttöasuste joka maksaa sit ihan saakelisti. Mut rakastunut mies ei sano vastaan sydämensä valitulle. Niinpä puku jonka käyttöaika lasketaan minuuteissa saa maksaa melkein mitä vaan. Valokuvat toki säilyy siitäkin.
Mä pulitin omastani (eli halvimmasta mahdollisesta) 39,90 euroa. Söisin tolla rahalla koulussa yli kuukauden ja ostaisin kahvit kaikille luennoille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä