pysähyin katteleen ainaski puoleksi tunniksi
Kattele nyt toisetkin puol tuntii vielpysähyin katteleen ainaski puoleksi tunniksi
Kuka siut irotti turvavöistä?
Boobsi, tosin se mokoma kiusas ja leikki mun peräpäällä ennenkuin auttoiKuka siut irotti turvavöistä?
sen teen, kiitti vinkistäKattele nyt toisetkin puol tuntii viel
En paheksu leikkiäBoobsi, tosin se mokoma kiusas ja leikki mun peräpäällä ennenkuin auttoi
Mannen joulu on tosi hyvä, ehkä hauskimpia joululauluja evöTerve teille ristikansa.
No nyt on riisipuurot syöty, ei voitu jouluun asti ootella.
Mut kuulimpa että joku on paistellu jo kinkkuaki.
Näin on, soi meillä tiuhaan aaton alla.Mannen joulu on tosi hyvä, ehkä hauskimpia joululauluja evö
Samoin ja mä nauroin kaksinkerroin kun kuulin sen ensimmäisiä kertojaNäin on, soi meillä tiuhaan aaton alla.
Ei tuu, talvi meni jo. Se on kevät tulossaLumet näyttäs lähtevän, plussan puolella ollaan ja vettä sataa. Täytyy toivoa että ees jouluks tulis maa taas valkeeks. Sillä varauksella et 0roosa0 on saanu urakkansa valmiiks.
Eläpä höpäjä höpsöjä.Ei tuu, talvi meni jo. Se on kevät tulossa
sais kyllä pakastaa, pitäs lähtee viikonloppuna partioleirille eikä oo kiva jos tulee räntääLumet näyttäs lähtevän, plussan puolella ollaan ja vettä sataa. Täytyy toivoa että ees jouluks tulis maa taas valkeeks. Sillä varauksella et 0roosa0 on saanu urakkansa valmiiks.
Onko sielläki lussaa?sais kyllä pakastaa, pitäs lähtee viikonloppuna partioleirille eikä oo kiva jos tulee räntää