vierailija
hyvä niinJust tulin.
hyvä niinJust tulin.
Luin että lemmenkaupassa.Kävin viellä lemmikkikaupassa ja lidlisssä & apteekissa riittää juoksentelu tältä päivältä
Mä olen joskus laskenutEn laskenut.
Mustalaisille myymisellä uhkailu on plan b ja pleikkarin hävittäminen plan c.jos lahjonta ei tepsi niin onneks on vielä uhkailu ja kiristys keinovalikoimassa
Kävin viellä seksikaupassa ja lidlisssä & apteekissa riittää juoksentelu tältä päivältä
Mulle sanottiin lapsena että jos en ole kunnolla mustalaiset tulee ja vie mukanaanMustalaisille myymisellä uhkailu on plan b ja pleikkarin hävittäminen plan c.
Nimim. mother of the year
Niin minäkin. Yksin ollessa ja jonkun kanssa ollessa.Mä olen joskus laskenut
mikä on ennätys?Niin minäkin. Yksin ollessa ja jonkun kanssa ollessa.
Luin että lemmenkaupassa.
Lelun kanssa jotakin 18-20 kertaa tunnissa. Miehen kanssa varmaan 8.mikä on ennätys?
*pyörtyy*Lelun kanssa jotakin 18-20 kertaa tunnissa. Miehen kanssa varmaan 8.
Vanhan lahdentien vieressä järvenpäässä on paikka nimeltä lemmenlaakso, siellä minäkin olen joskus nuorempana käyny......Luin että lemmenkaupassa.
Vitsailetko useinkin?
Eeen mä semmosissa tällänen kiltti neitsykäinen
En koskaan,ikinä mä oon hyvin vakava ainaVitsailetko useinkin?
No kun yksi tai kaksi ei riitä.*pyörtyy*
Esitteletko mulle sitä paikkaa ens kesänä?Vanhan lahdentien vieressä järvenpäässä on paikka nimeltä lemmenlaakso, siellä minäkin olen joskus nuorempana käyny......
No joo ei mullekaan, uni tulee parhaiten 3. -4. jälkeenNo kun yksi tai kaksi ei riitä.
just meinasin tulla kysymään samaamikä on ennätys?
awwww sä haluat nähdä Majurin lemmenlaakson ens kesänä ja awwww sä haluat että se esittelee sen sulle..lutuista Mahtaako siellä olla lemmenpatsaskin näytilläEsitteletko mulle sitä paikkaa ens kesänä?
Kaverin äiti uhkaili myydä mustalaisille. Mun porukat uhkaili kasvatuslaitoksella.Mulle sanottiin lapsena että jos en ole kunnolla mustalaiset tulee ja vie mukanaan
OK, siellä on grillauspaikkakinEsitteletko mulle sitä paikkaa ens kesänä?