Parannusvirsi, jota ei nykyisin käytössä olevasta virsikirjasta löydy..mua vois kans pann..m u l l e siis vois panna kans parannushymnit soimaan, jos tehostais lääkityksen vaikutustakin
eli vanhan virsikirjan virsi 440
Parannusvirsi, jota ei nykyisin käytössä olevasta virsikirjasta löydy..mua vois kans pann..m u l l e siis vois panna kans parannushymnit soimaan, jos tehostais lääkityksen vaikutustakin
ahahahahaha tai niin joo ei mitään..mua vois kans pann..m u l l e siis vois panna kans parannushymnit soimaan, jos tehostais lääkityksen vaikutustakin
..mua vois kans pann..m u l l e siis vois panna kans parannushymnit soimaan, jos tehostais lääkityksen vaikutustakin
No laitetaan muuta sitten, tässä hempeilyä tyyliin Sólstafir.My ears, My earsss
Tää oli lapsena yksi mun lempilauluista. Tätä sitä laulaa lurittelin monet kerrat samalla kun leikin hiekkalaatikolla pikkuautoilla
Montaks alapeukkua sää oikein haluut tänä iltana?No laitetaan muuta sitten, tässä hempeilyä tyyliin Sólstafir.
Awwww - mie tiesin että työ ootta lutuisia
Mun korvissa on tänään soinu toi Mirri sairastui - viisu....hyvä tähän saumaan saada vaihtelua
...pikkuautojen kans piti kailottaa Jerry Cottonia niin että kitarisat vilkkui ...ja ämpärit oli rumpusettinä ja kerran tuki vahingossa leikkikaveriakin huitastua lapiolla pääkköseen..mutta mitäs tuli liika liki fanittamaan musahurmoksessa ollutta....Tää oli lapsena yksi mun lempilauluista. Tätä sitä laulaa lurittelin monet kerrat samalla kun leikin hiekkalaatikolla pikkuautoilla
Tää oli kuulemma mun lempparibiisi n. 3 vuotiaana penikkanaAwwww - mie tiesin että työ ootta lutuisia
Mun korvissa on tänään soinu toi Mirri sairastui - viisu....hyvä tähän saumaan saada vaihtelua
''kuka ajaa punaisella jaguaarilla, jee jee jerry cotton'' Meissä on oikeesti niin paljon samaa luonnetta että välillä pelottaa...pikkuautojen kans piti kailottaa Jerry Cottonia niin että kitarisat vilkkui ...ja ämpärit oli rumpusettinä ja kerran tuki vahingossa leikkikaveriakin huitastua lapiolla pääkköseen..mutta mitäs tuli liika liki fanittamaan musahurmoksessa ollutta....
luulis usiammankin mirrin omistajana tietävän että gyne on väärä paikka...Oisko hyvä hetki kävästä gynellä?
Tää menee joka vuosi tunteisiin, ihana