Höpsistä *nappaa Majurin rollaattorin kanssa tanssiin*PaHekSuN
Höpsistä *nappaa Majurin rollaattorin kanssa tanssiin*PaHekSuN
IhanaaTäällä tulee oikein kunnolla lunta!! Oikein sillai pölisee!!!
On toikin aika märkää mitä nyt pölisee, että saattaa tulla vielä aikaa liukkaat kelit mutta pelkästään tää tunne kun tuota valkoista ihanuutta tulee nyt niin reilusti tonne on kyllä niin *huokailee ihan onnessaan*Ihanaa
Täällä meni jo semmoiseksi mössöiseksi ja tosi liukkaaksi ja kurapjaiskoksi isollatiellä ja mun hurmuri jo noitus pahasti kun näki säätiedotuksen lähestyvine vesisateineen... Näinköhän täällä kohta joikaa koko kolmikko Lappiin menemisen puolesta ...
.."........liukkaat kelit....ihanuutta.....reilusti tonne.....*huokailee..onnessaan*..."...On toikin aika märkää mitä nyt pölisee, että saattaa tulla vielä aikaa liukkaat kelit mutta pelkästään tää tunne kun tuota valkoista ihanuutta tulee nyt niin reilusti tonne on kyllä niin *huokailee ihan onnessaan*
Pervo bongattu! Hah kiinni jäit!.."........liukkaat kelit....ihanuutta.....reilusti tonne.....*huokailee..onnessaan*..."...
...mitään muuta en osannu lukea*hehkuu posket punasena*...tää tauti on pahasta...
sulla on valtaisia puutostiloja havaittavissa....Pervo bongattu! Hah kiinni jäit!
Mä puhuin kyllä aivan tuosta ihanasta lumipölinästä tuolla ulkona nyt
Pahhahhaa mulla mitään tiloja ole *jupisee*sulla on valtaisia puutostiloja havaittavissa....
...mitä tulee pöwwön kirjottamiseen. Nyt onnistuit jopa aloittamaan oikealla kirjaimella*taputtaa pääkköseen ylpeänä*...kyllä se vielä onnistuu...
Itehän oon syyntakeettomassa tilassa joten..
No eipä tietenkään, eip tietenkään*silittää pikkusen pääkköstä*...Pahhahhaa mulla mitään tiloja ole *jupisee*
Mutku mä vaan kirjoitin mitä täällä tapahtuu juuri nyt ulkona ja sä poimit sieltä vain ne tietyt sanaset, en minä...niin että taputapu vaan *silittäätaputtaa pörröpäätä*No eipä tietenkään, eip tietenkään*silittää pikkusen pääkköstä*...
..kieltäminen on se yleisin defenssimekanismi.......
Myönnän - mulla on simmutkin kippeenä ...Mutku mä vaan kirjoitin mitä täällä tapahtuu juuri nyt ulkona ja sä poimit sieltä vain ne tietyt sanaset, en minä...niin että taputapu vaan *silittäätaputtaa pörröpäätä*
No tuo on ensimmäinen kerta kun kuulen että halut on noin kovat että silmätkin kipeytyyMyönnän - mulla on simmutkin kippeenä ...
...awwww, Ellunen - "..mulla mitään tiloja.."...ja harhoja näjetNo tuo on ensimmäinen kerta kun kuulen että halut on noin kovat että silmätkin kipeytyy
Tuo.Ei.Ole.MusiikkiaMusiikkia välliin