tarkotat varmaan tsykolokiaa?Keittiötieteiden meistari on erittäin arvostettu keittiöpsykologian tutkinto.
tarkotat varmaan tsykolokiaa?Keittiötieteiden meistari on erittäin arvostettu keittiöpsykologian tutkinto.
Voi nökkönen sua, tää on myös mun yks lemppariTai tää. Yks lempi joululauluista mitä on kiva laulaa kun näpertelee torttusia ja kuorruttelee pipareita ja laittelee sillimajoneesia ja ja ja. Kohta se tulee taas.
Mä meen vasta perjantaina,jos löytyy vapaita aikoja aamullaJa mä menen verikokeisiin aamutuimaan.
jaaha sitä ollaan kuusivarkaissa jo marraskuussa! *Soittaa poliisit*
jaaha sitä ollaan kuusivarkaissa jo marraskuussa! *Soittaa poliisit*
Voi sun höyhenpyllyäs taas
Onneksi ne ei voi sua potkia mäjelle parissa viikossaTuli sähköpostii eilen vuokranantajalle lähettämääni kirjelmääni liittyen, vuokrataloyhtiön toimitusjohtajalta.
(Lipsukalle kiitos kirjelmässä avustuksesta)
"Asioita tutkitaan ja vaikuttaa siltä, ettei näitä asuntoja voida pitää vuokrauskäytössä, palaamme asiaan parin viikon sisällä."
Kyse ei ole ainoastaan mun kämpästä, vaikka otin kantaa oman kämppäni osalta. Kaikkiaan näitä kelvottomasti tehtyjä muutostyökämppiä on tässä taloyhtiössä 5kpl,Onneksi ne ei voi sua potkia mäjelle parissa viikossa
Siis kyse olikin siitä ettei ne ole kelvollisia? Luulin että vuokraisäntä päätti ettei halua enää vuokrata niitä kun aina valitetaanKyse ei ole ainoastaan mun kämpästä, vaikka otin kantaa oman kämppäni osalta. Kaikkiaan näitä kelvottomasti tehtyjä muutostyökämppiä on tässä taloyhtiössä 5kpl,
Siis kyse olikin siitä ettei ne ole kelvollisia? Luulin että vuokraisäntä päätti ettei halua enää vuokrata niitä kun aina valitetaan
Tää on tää mun peruspositiivinen luonne..
Tuo taitaa olla valitettavan yleistäNii, nämä ei täytä suomen rakennusmääräyskokoelman määräyksiä ja vuokranantaja (kaupungin omistama vuokrataloyhtiö) yritti salata kaikki puutteet ja kiskoa kohtuutonta neliövuokraa.
PaHekSuNTäällä tulee oikein kunnolla lunta!! Oikein sillai pölisee!!!