The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Isopaharumasana€€&*(%€##&*%€##!!
*ufopääkkönen*
:notworthy:



Pöpökerpelestaudinhapatuksenkuvatus:cry:


Mutta jotain hyvääkin :)-mä oon ihuna maailman paras äiti:love:.....kun oon hiljasena:D

Iltaa kukkutimuruset ja hanipööt:love:...eli sinä siellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Voinko lusmuilla loppuillan koulutehtävistä, jos kerta oon kirjottanu tänään jo yhen artikkelin ja lukenu seittemän sivua pohjamateriaalia toista tehtävää varten?

Mua odottaa +70 sivua materiaalia referoivaa esseetä varten, tenttikirja (jota en oo vielä ees hankkinu), journalismin ammattietiikan ja lainsäädännön kurssin tentti sekä esitelmä jostain kielellisestä ilmiöstä. Kaikki tämä alle kahdessa viikossa. Ehkä meillä on tän takia niin vähän lähiopetuspäiviä.
 
Siis kyse olikin siitä ettei ne ole kelvollisia? Luulin että vuokraisäntä päätti ettei halua enää vuokrata niitä kun aina valitetaan :LOL:

Tää on tää mun peruspositiivinen luonne..

Nii, nämä ei täytä suomen rakennusmääräyskokoelman määräyksiä ja vuokranantaja (kaupungin omistama vuokrataloyhtiö) yritti salata kaikki puutteet ja kiskoa kohtuutonta neliövuokraa.
 
..iltawillit ohi mitkä eivät etes olleetkaan iltawillejä*ufopääkkönen*...pitääkö mun muka olla useemmin kipeenä :D..

Olo on kuin pyörökuormaajan alle jääneellä(n)..tosin ei ole faktanakkia tarjolla mutta voin vain olettaa että yhälailla hyvin käsiteltynä sitä olis kuin nyttenkin...

Mutta hajuaisti toimii vielä eli sitruuna ja inkivääri ovat yhä:love: kuin myös mustaherukka:love:... Villasukat arvossa arvaamattomassa, mulla kahdet piiiitkät parit jalassa :D ja siltikin ihan jäässä ja käpälät ja nessunen ja berberi ja...mutta onneksi pumppuosasto on lämmin:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä