The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanaa:love:

Täällä meni jo semmoiseksi mössöiseksi ja tosi liukkaaksi ja kurapjaiskoksi isollatiellä ja mun hurmuri jo noitus pahasti kun näki säätiedotuksen lähestyvine vesisateineen... Näinköhän täällä kohta joikaa koko kolmikko Lappiin menemisen puolesta :D...
On toikin aika märkää mitä nyt pölisee, että saattaa tulla vielä aikaa liukkaat kelit:oops: mutta pelkästään tää tunne kun tuota valkoista ihanuutta tulee nyt niin reilusti tonne on kyllä niin :love: *huokailee ihan onnessaan*
:ninja:
 
On toikin aika märkää mitä nyt pölisee, että saattaa tulla vielä aikaa liukkaat kelit:oops: mutta pelkästään tää tunne kun tuota valkoista ihanuutta tulee nyt niin reilusti tonne on kyllä niin :love: *huokailee ihan onnessaan*
:ninja:
.."........liukkaat kelit:oops:....ihanuutta..:love:...reilusti tonne..:love:...*huokailee..onnessaan*..."...

...mitään muuta en osannu lukea:barefoot:*hehkuu posket punasena*...tää tauti on pahasta...
 
Pervo bongattu! :D Hah kiinni jäit!
Mä puhuin kyllä aivan tuosta ihanasta lumipölinästä tuolla ulkona nyt:love:
:cautious: sulla on valtaisia puutostiloja havaittavissa....


...mitä tulee pöwwön kirjottamiseen(y). Nyt onnistuit jopa aloittamaan oikealla kirjaimella*taputtaa pääkköseen ylpeänä*...kyllä se vielä onnistuu...


Itehän oon syyntakeettomassa tilassa joten..:D
 
Pahhahhaa :D mulla mitään tiloja ole *jupisee*:oops::barefoot:
No eipä tietenkään, eip tietenkään*silittää pikkusen pääkköstä*...

..kieltäminen on se yleisin defenssimekanismi....:whistle:...


Haa!! Toisaalta taas tolleen kierovienokainosti heitetty vastapallo vois olla totuudentorveakin eli...sitten siellä on liukasteltu:rolleyes::geek:...ihunaa:love:...


*ufopääkkönen*
Tämmöstä tautia ei oo muuten ollukaan...:notworthy:..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä