*Tuntee syvää arvottomuutta* Jaa?
*Tuntee syvää arvottomuutta* Jaa?
Nuspus*Tuntee syvää arvottomuutta* Jaa?
Eipäs nyt sentään liioitella *kiskaisee siveysvyön tiukemmalle*Nuspus
PaheksunEipäs nyt sentään liioitella *kiskaisee siveysvyön tiukemmalle*
awwwww vihdoinkin sä paheksut jotainPaheksun
Useimmat saa sen lukion alle viiden vuoden jos täysipäiväsesti opiskelevat. Ainakin suorittavat ne pakolliset kurssit eivätkä jätä jotain ykkösluokan kurssia odottamaan kirjoitusten ja armeijan jälkeenArmeijasta raakataan pois ne joille ei asetta uskalleta antaa.
Lukion harva menee vain "läpi". Muutama sivu pitää lukeakin.
Huoltoaseman kassapoika on kunnioitettava ammatti.
Minä olin varastomies kun vaimoni tapasin. Minusta kehittyi "herra yliherra" sitten myöhemmin. Eron jälkeen minusta kehittyi pätevä juoppo joka yritti tappaa itsensä viinalla mutta ei onnistunut, ainakaan vielä.
Ihanat Muistuttavat kovasti The Ketjun poikia kun he riitelevät jostain
Oon melkein valmis ton juttuputtuni kanssa, mutta en keksi mitään sopivaa lopetusta siihen. Niisk ja nyyh, oon kolmisen tuntia nyt väsäilly tota ja nyt alan tulemaan jo väsyneeks ja sokeaks omalle tekstilleni. Öäääärgh. Lisää kahvia ja pieni tauko.
MiksPäivää murut
Ekat piparit paistettu töissä
Pikkujouluihin pitää paistaa pipareita n 150 kplMiks
Miks paistaa? Ne vois myös ostaaPikkujouluihin pitää paistaa pipareita n 150 kpl
Torstaina tai ens viikolla paistetaan lisää
Pomot haluaa itsepaistettuja & siinä on myös asukkaille päivätoimintaa ja jouluntuoksuja kun paistetaan itseMiks paistaa? Ne vois myös ostaa
No hemmetti, ihan hyvin ois voinu.Eiks sen vois lopettaa noihin sanoihin?
Öäääärgh. Lisää kahvia
OK, selvä peliPomot haluaa itsepaistettuja & siinä on myös asukkaille päivätoimintaa ja jouluntuoksuja kun paistetaan itse
Pidä tuo lopetus mielessäsi seuraavaa juttua vartenNo hemmetti, ihan hyvin ois voinu.
Lukion saa läpi kuka tahansa jolla perse kestää. Arvosanat on sit eri juttu.Useimmat saa sen lukion alle viiden vuoden jos täysipäiväsesti opiskelevat. Ainakin suorittavat ne pakolliset kurssit eivätkä jätä jotain ykkösluokan kurssia odottamaan kirjoitusten ja armeijan jälkeen
Nykyään armeijassa pystyy lusmuilemaan sen puoli vuotta tumpelompikin kaveri
Huoltoaseman kassapoika on duuni. Sillä tienaa jonkun verran. Jos omat lapseni haluaisivat huoltoasemalle töihin, ei olisi mun asia siitä marmattaa
Teet joulun, ostat joulun tai et vietä joulua.Miks paistaa? Ne vois myös ostaa
Ajetaanko sinut kotoa pois?!Tuli sähköpostii eilen vuokranantajalle lähettämääni kirjelmääni liittyen, vuokrataloyhtiön toimitusjohtajalta.
(Lipsukalle kiitos kirjelmässä avustuksesta)
"Asioita tutkitaan ja vaikuttaa siltä, ettei näitä asuntoja voida pitää vuokrauskäytössä, palaamme asiaan parin viikon sisällä."
Hyvä kysymysAjetaanko sinut kotoa pois?!