The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Armeijasta raakataan pois ne joille ei asetta uskalleta antaa.
Lukion harva menee vain "läpi". Muutama sivu pitää lukeakin.

Huoltoaseman kassapoika on kunnioitettava ammatti.

Minä olin varastomies kun vaimoni tapasin. Minusta kehittyi "herra yliherra" sitten myöhemmin. Eron jälkeen minusta kehittyi pätevä juoppo joka yritti tappaa itsensä viinalla mutta ei onnistunut, ainakaan vielä.
Useimmat saa sen lukion alle viiden vuoden jos täysipäiväsesti opiskelevat. Ainakin suorittavat ne pakolliset kurssit eivätkä jätä jotain ykkösluokan kurssia odottamaan kirjoitusten ja armeijan jälkeen

Nykyään armeijassa pystyy lusmuilemaan sen puoli vuotta tumpelompikin kaveri

Huoltoaseman kassapoika on duuni. Sillä tienaa jonkun verran. Jos omat lapseni haluaisivat huoltoasemalle töihin, ei olisi mun asia siitä marmattaa
 
Oon melkein valmis ton juttuputtuni kanssa, mutta en keksi mitään sopivaa lopetusta siihen. Niisk ja nyyh, oon kolmisen tuntia nyt väsäilly tota ja nyt alan tulemaan jo väsyneeks ja sokeaks omalle tekstilleni. Öäääärgh. Lisää kahvia ja pieni tauko.
 
Oon melkein valmis ton juttuputtuni kanssa, mutta en keksi mitään sopivaa lopetusta siihen. Niisk ja nyyh, oon kolmisen tuntia nyt väsäilly tota ja nyt alan tulemaan jo väsyneeks ja sokeaks omalle tekstilleni. Öäääärgh. Lisää kahvia ja pieni tauko.

Eiks sen vois lopettaa noihin sanoihin?

Öäääärgh. Lisää kahvia
 
Useimmat saa sen lukion alle viiden vuoden jos täysipäiväsesti opiskelevat. Ainakin suorittavat ne pakolliset kurssit eivätkä jätä jotain ykkösluokan kurssia odottamaan kirjoitusten ja armeijan jälkeen

Nykyään armeijassa pystyy lusmuilemaan sen puoli vuotta tumpelompikin kaveri

Huoltoaseman kassapoika on duuni. Sillä tienaa jonkun verran. Jos omat lapseni haluaisivat huoltoasemalle töihin, ei olisi mun asia siitä marmattaa
Lukion saa läpi kuka tahansa jolla perse kestää. Arvosanat on sit eri juttu.
Intistä jo mun aikana lensi pihalle jokainen jolle ei asetta uskallettu antaa. Silloin vartiomiehillä oli kovat piipussa ja vartiopäällikön tehtävä oli osata laskea kolmeenkymmeneen, eli lippaalliseen patruunoita. Nykykäytännöstä en tiedä.

Huoltoaseman kassapoika on mulle tervetullut vävypoika jos jompikumpi tyttäristäni hänestä tykkää.
Miljoonia tienaava huumekauppias ei tule kotiini, koskaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä