TÄÄ ON IHANA!!!!!
Toisenlainen versioTÄÄ ON IHANA!!!!!
*tanssii mukana*
Ota ensin kaikki kirosanat pois niin heti näyttää jo asiallisemmaltaHuh, en saatana mitenkään saa asialliseksi muokattua kaupungin vuokrataloyhtiölle laatimaani kirjelmää
Kirjoita loppuun "Aurinkoisin terveisin", niin se on asiallinen.Huh, en saatana mitenkään saa asialliseksi muokattua kaupungin vuokrataloyhtiölle laatimaani kirjelmää
Mä syön ny salmiakkii*on ihan hattaratöttörööpääkkösenä*
..oikeesti toi sitruuna- inkivääri- kurkuma- hunajajuoma on toosi hyvää, lämmittää kivasti koko kroppaa ...
..eikä enää harmita se, että mä taaskin unohdin glögit kauppaan
Sit siinä ei enää ole voimaa, eikä sisältööOta ensin kaikki kirosanat pois niin heti näyttää jo asiallisemmalta
Inkivääri onkin semmoista lämmittävää juoman seassa*on ihan hattaratöttörööpääkkösenä*
..oikeesti toi sitruuna- inkivääri- kurkuma- hunajajuoma on toosi hyvää, lämmittää kivasti koko kroppaa ...
..eikä enää harmita se, että mä taaskin unohdin stringit jaloista
Syö vaan munkin puolestaMä syön ny salmiakkii
Eiks munkki saa syödä salmiakkii?Syö vaan munkin puolesta
..ja hyvän tuoksuista, nenämusiikit oli kohdillaanInkivääri onkin semmoista lämmittävää juoman seassa
Tarkotit varmaan kurkuma.Inkivääri onkin semmoista lämmittävää juoman seassa
E tietoo ku e oo munkki...vaikka mulla onki munkit*räpsytiräpsyti*..Eiks munkki saa syödä salmiakkii?
Laita mulle se ni voin muokata sen vielä säädyttömämmäks.Huh, en saatana mitenkään saa asialliseksi muokattua kaupungin vuokrataloyhtiölle laatimaani kirjelmää
LaitoinLaita mulle se ni voin muokata sen vielä säädyttömämmäks.
Kauniita unikuviaHyvää yötä ja kauniita unia.
Kiitos tästä päivästä/ illasta.
Piristitte paskaa( vittu) päivää
KiittiKauniita unikuvia
Levollisia unia ja hattaran kuvia Kaispupu.Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kiitos tästä päivästä/ illasta.
Piristitte paskaa( vittu) päivää
nihei, emmää tee mitään muutakaan niinkö eokko
kukin taaplaa tyylillään
ei oo päivän tai kahden asia, menee aikaa ennekö korjaantuu jos nyt ylipäätään on korjaantuakseen