Boobabe
Äläpäs neito virnuile siinä.
Äläpäs neito virnuile siinä.
Niih ja nyt sä olet minun *hinkkaa peppua lantiota vasten* hinkutihinkutiMe ollaanki Majurin kanssa vanha palstapariskunta.
Niih ja nyt sä olet minun *hinkkaa peppua lantiota vasten* hinkutihinkuti
NiiMe ollaanki Majurin kanssa vanha palstapariskunta.
Nääh, Majuri saa vaan slaagin liiasta kiihkosta...tai no voidaan me tehdä siitä hetkeksi sellanen tofupihvi tohon meidän väliin...
Kolmen kimppa.
NiinNääh, Majuri saa vaan slaagin liiasta kiihkosta...tai no voidaan me tehdä siitä hetkeksi sellanen tofupihvi tohon meidän väliin...
Mä olen vanha hunpparunpali.Ei siis ois kannattanut vaihtaa renkaita tai putsata rännejä?
Mä olen se joka tekee mitä tahansa voidakseni tehdä mitä tahansa hänen vuoksi joka osaa pyytää mitä tahansa.
Kuminvaihto ja nännienputsaus on paskamaista hommaa mutta melko mitätöntä noin loppujen lopuksi.
Aikas ikävää paitti semmoiselle joka luulee mun olevan helppo tahi halpa.
IltaaIltaa meni yli tunti kotimatkaan ja siitä suurin osa busseja odottaessa. Mikäpäs siinä seistessä raikkaassa talvisäässä, lunta maa tulvillaan ja pikkukengät jalassa varpulit jäässä
et sitte kattonu eilisiltana säätiedotuksia?Iltaa meni yli tunti kotimatkaan ja siitä suurin osa busseja odottaessa. Mikäpäs siinä seistessä raikkaassa talvisäässä, lunta maa tulvillaan ja pikkukengät jalassa varpulit jäässä
soriiiiiii en luule sellasta, siis kumpaakaan nuistaAikas ikävää paitti semmoiselle joka luulee mun olevan helppo tahi halpa.
Katsoin talvi pääsi yllättämään.et sitte kattonu eilisiltana säätiedotuksia?
mutta et silti laittanu talvikamppeita aamulla kun läksit?Katsoin
Miks helvatassa talvipakkaseen pitää änkeytyä kesätamineissa?Iltaa meni yli tunti kotimatkaan ja siitä suurin osa busseja odottaessa. Mikäpäs siinä seistessä raikkaassa talvisäässä, lunta maa tulvillaan ja pikkukengät jalassa varpulit jäässä
En tietenkään. Huomenna laitanmutta et silti laittanu talvikamppeita aamulla kun läksit?
Hmph ei nyt liioitella.Miks helvatassa talvipakkaseen pitää änkeytyä kesätamineissa?
Älä vaan sano, että oli vielä minihameessa ja napapaidassa ilman takkia
Älä ny vähätteleHmph ei nyt liioitella.
Paheksun lunta, pakkasta ja koko talveaMutta ihanaa, nyt on lunta. Toivottavasti jää maahan ja saadaan valkoinen joulu.
SielunkumppaniniRakastan lunta, pakkasta ja talvea
Paheksu rauhassa se tekee sulle hyvää.Paheksun lunta, pakkasta ja koko talvea
Vai niiPaheksu rauhassa se tekee sulle hyvää.