Mikä sun jalkoihin on nyt osunutt?mä en olis kiitollinen yhdestäkään lisäosumata jalkoihin. mutta muuten
ei nyt kun taasMikä sun jalkoihin on nyt osunutt?
Niin ja huomenta pöö
Itsekin olen monet kerrat miettinyt, että välillä elämä on heitellyt ympäriinsä niin kurjalla tavalla ettei sanoja löydy...joten nyt kun tuntee taas olevansa onnellinen ja voivansa hengittää jälleen paremmin, sitä nauttii pienistäkin onnenhippusista ihan eri tavalla kuin ennenHuomenta!
Ja yhdyn Elenan "on ilo olla elossa" kiitollisuuteen. Vuosi sitten oli niin paska olo että nykyään osaa olla iloinen siitäkin kun ptkaisee vahingossa ovenkarmiin venytellessään.
Taas?? Mihin sä sen nyt osuit?ei nyt kun taas
keittiöjakkaraan.Taas?? Mihin sä sen nyt osuit?
keittiöjakkaraan.
No mitä ihmettä sä siihen törmäilit? Pitäiskö tulla puhaltamaan?keittiöjakkaraan.
pitäisNo mitä ihmettä sä siihen törmäilit? Pitäiskö tulla puhaltamaan?
Sä ja sun jalkasi.mä en olis kiitollinen yhdestäkään lisäosumata jalkoihin. mutta muuten
Sä ja sun jalkasi.
Mut jos ostaisit niitä jalkapallon säärisuojuksia ja laittaisit yhdet etupuolelle ja toiset takapuolelle?
Kannatan tuota ideaa lämpimästiSä ja sun jalkasi.
Mut jos ostaisit niitä jalkapallon säärisuojuksia ja laittaisit yhdet etupuolelle ja toiset takapuolelle?
Varmaan auttais, jos keittiöjakkaralta amputois jalatkeittiöjakkaraan.
Mikä sua vaivaa???AamuPööt kaikille
Uusi päivä täältä sitä tullaan! Hymy korvissa herätty ja venyteltynä lämpöisen peiton alta tovi sitten nousseena ei voi muuta kuin todeta jotta on se kuulkaa ihanaa olla elossa ja onnellinen!
nimim. Kiitollinen
veikkaan jotain hormoonihäiriööMikä sua vaivaa???
Sen tiiän meleko varmasti ettei oo mun aikaansaannosveikkaan jotain hormoonihäiriöö
oisko tiinennä?
eikä munSen tiiän meleko varmasti ettei oo mun aikaansaannos
no voin sanoo ettei oo hajuukaanMikäkökä mua vaivaa? Mä olen onnellisempi kuin moniin vuosiin ja vihdoinkin Tiiättekö se tunne mikä kumpuaa jostain tuolta sisältä ja kuplii päässä ja joka paikassa..niih, se mua vaivaa...vih-doin-kin
Ja nyt menoks sanoi Annie Lennox ja iltapuoleen takaisin
PS: Minä missään tiineenä ole
Ooot tainnu saad munaaMikäkökä mua vaivaa? Mä olen onnellisempi kuin moniin vuosiin ja vihdoinkin Tiiättekö se tunne mikä kumpuaa jostain tuolta sisältä ja kuplii päässä ja joka paikassa..niih, se mua vaivaa...vih-doin-kin
Ja nyt menoks sanoi Annie Lennox ja iltapuoleen takaisin
PS: Minä missään tiineenä ole