No mää oon mennykkin mut olis ees sellanen ärsyttävä tyyppi mutta kun ei ole ja sehän se vasta kamalaa onkin kun sit kaikki olis helpompaa Mitään en tiedä mistään. Jos vaan kävi elämässä niin voinpa muistella kylminä talvi iltoina mitä yhtenä päivänä hölmöiltiin. Oikeesti,en oo aikoihin nauraa räkättänäny niin. Olis kiva kun sais vielä kokea sellasen.No heiii, pitää sitä välillä herkutellakin, ei se suu tuohesta ole
Pikkusesti, kohtuudella...pitää elämän olla namustakin
Ja mitä ihanaa !! Vipinää ja Jotain juttua ...tinkunen*halaaruttaan*...elä mieti mitään vaan mene tunteessa ja nauti siitä...kattele ja fiilistele kaikessa rauhassa
söpö kissimirrino ilves?
Siinä tapauksessa otathan teetä? Juuri keitin...mä oon kuule ihan missä vaan ..ja nyt just tässä teijen kans...
Ei aina tarvii tietääkään.No mää oon mennykkin mut olis ees sellanen ärsyttävä tyyppi mutta kun ei ole ja sehän se vasta kamalaa onkin kun sit kaikki olis helpompaa Mitään en tiedä mistään. Jos vaan kävi elämässä niin voinpa muistella kylminä talvi iltoina mitä yhtenä päivänä hölmöiltiin. Oikeesti,en oo aikoihin nauraa räkättänäny niin. Olis kiva kun sais vielä kokea sellasen.
Kiitos, kyllä*ojentaa isoa kuppiaan*Siinä tapauksessa otathan teetä? Juuri keitin.
Sitruunaa olis? Hunajavarastot on tällä Puhilla valitettavan vähissä kun ei itte käytä juurikaan makeaa.Kiitos, kyllä*ojentaa isoa kuppiaan*
Onko sulla hunajaa? Sitäkin sais vähän laittaa...
Tuoretta sitruunaa? Käy hyvin...Sitruunaa olis? Hunajavarastot on tällä Puhilla valitettavan vähissä kun ei itte käytä juurikaan makeaa.
Kyllä, maailman ihanimman naisen
Eppu Normaali - Lajinsa viimeinen....musiikkia, pyh...eikä kun ...mutta nyt...
*vink vink...ootko niin ihuna että heität etusormi tönkkönä kehiin myös viisun nimeä tai jotain...ei tietty oo kyllä mikään pakko...*
Kuules hanipai, et voi niin millään tommosta tietääkään, vaikka ootkin ihmeellinen , jos en sitä kerro...Eppu Normaali - Lajinsa viimeinen
Sori murunen, en huomannut ettet taaskaan nää linkkejä