The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:...tarviitko säkin potkua pjersuksilles?


Moikka tinkunen :)!! Elo mallillaan, onhan?
Kunnon potkua juu:oops: Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin:unsure:

Muuten ihan jees...yks uus naama putkahti mun eteen mutta mää en oikeen tiiä mikä meininki ja oliko vain hetken mun elämässä vai miten.Kaipa tuo ajan kanssa selvii.Pieni epäilys että näänkö enää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ihunaa perjantai- iltaa sulle sekä pehmeetä sukellusta viikonloppuun :)

Roadtrip takana, mä olen ihan pehmeenä näihin syksyn väreihin <3 - Suomen luonto on jumalaisen kaunis(y), jotain ehdin syödäkin ja...viipyilen teijenkin seurassa vaikka osin taustahörhöilenkin...:)

Mutta - villasukkafiilistellen ja muikeesti hymyillen lempeetä iltaa sulle :), nauti olostasi...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja epek
Kunnon potkua juu:oops: Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin:unsure:

Muuten ihan jees...yks uus naama putkahti mun eteen mutta mää en oikeen tiiä mikä meininki ja oliko vain hetken mun elämässä vai miten.Kaipa tuo ajan kanssa selvii.Pieni epäilys että näänkö enää.
No heiii, pitää sitä välillä herkutellakin, ei se suu tuohesta ole :)
Pikkusesti, kohtuudella...pitää elämän olla namustakin (y)


Ja mitä ihanaa :)!! Vipinää ja Jotain juttua (y)...tinkunen*halaaruttaan*:)...elä mieti mitään vaan mene tunteessa ja nauti siitä...kattele ja fiilistele kaikessa rauhassa :)
 
Kunnon potkua juu:oops: Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin:unsure:

Muuten ihan jees...yks uus naama putkahti mun eteen mutta mää en oikeen tiiä mikä meininki ja oliko vain hetken mun elämässä vai miten.Kaipa tuo ajan kanssa selvii.Pieni epäilys että näänkö enää.
Miehillä on kravatti kaulassa sitä varten, että reipas nainen tarttuu siitä kiinni ja taluttaa eikä päästä miestä harhailemaan todennäköisesti huonompaan osoitteeseen.

Vai keksiikö joku kravatille jonkun muun käyttötarkoituksen?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä