pyhRanteet auki musiikkia taas elena esittelee
pyhRanteet auki musiikkia taas elena esittelee
Vuorotellen toisiaanNiistä kahesta tiiä kumpi piiskaa kumpaa ja kumpi tykkää siitä enemmän
ai kauheeta sitä läiskettä ja läpsyttelyäVuorotellen toisiaan
...tarviitko säkin potkua pjersuksilles?Oli ihan pakko pakko pakko...törkeen kalliita mut namia
Mistähän sitä sais kasvatettua selkärankaa....
Melko paskaa tääki mut kuunteleehan tätä kuitenkin ennenkuin ottaa helvetin isolta mustalta mieheltä fistfuckin.
Meinasin kiusata takaisin ja laittaa jotain unimusa jokea mutta sitten tajusin mikä biisi ja ei voi muuta kuin
Kunnon potkua juu Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin...tarviitko säkin potkua pjersuksilles?
Moikka tinkunen !! Elo mallillaan, onhan?
No et sinä täälläkään ole joten oletan, että olet siellä?*ufopääkkönen*
...hyvänen aika ja ihme sentään....oonko mä täällä ?
oot kyllä aika puuma, vientiä riittääKunnon potkua juu Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin
Muuten ihan jees...yks uus naama putkahti mun eteen mutta mää en oikeen tiiä mikä meininki ja oliko vain hetken mun elämässä vai miten.Kaipa tuo ajan kanssa selvii.Pieni epäilys että näänkö enää.
No enhän oooot kyllä aika puuma, vientiä riittää
No heiii, pitää sitä välillä herkutellakin, ei se suu tuohesta oleKunnon potkua juu Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin
Muuten ihan jees...yks uus naama putkahti mun eteen mutta mää en oikeen tiiä mikä meininki ja oliko vain hetken mun elämässä vai miten.Kaipa tuo ajan kanssa selvii.Pieni epäilys että näänkö enää.
Miehillä on kravatti kaulassa sitä varten, että reipas nainen tarttuu siitä kiinni ja taluttaa eikä päästä miestä harhailemaan todennäköisesti huonompaan osoitteeseen.Kunnon potkua juu Viime viikko meni herkuitta mut heti tällä viikolla retkahdin
Kravatti oli ensin suun pyyhkimiseen tarkoitettu härpäke syömingeissä.Miehillä on kravatti kaulassa sitä varten, että reipas nainen tarttuu siitä kiinni ja taluttaa eikä päästä miestä harhailemaan todennäköisesti huonompaan osoitteeseen.
Vai keksiikö joku kravatille jonkun muun käyttötarkoituksen?
no ilves?No enhän oo
..mä oon kuule ihan missä vaan ..ja nyt just tässä teijen kans...No et sinä täälläkään ole joten oletan, että olet siellä?
(Mun olettama käyttötarkoitus oli parempi.)Kravatti oli ensin suun pyyhkimiseen tarkoitettu härpäke syömingeissä.