The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cry:...kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin teijen kanssa...


Enkä pahoittanu :)...mutta ketuttaa kuin pientä oravaa etten näe musalinkkejä vitkuttimella ja tää toinen masiina ei tyksi olemisesta betonibunkkerissa..

Eli puishuonojuttu mulle(n)...mutta ei aina eikä joka toinenkaan kerta voi voittaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:cry:...kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin teijen kanssa...


Enkä pahoittanu :)...mutta ketuttaa kuin pientä oravaa etten näe musalinkkejä vitkuttimella ja tää toinen masiina ei tyksi olemisesta betonibunkkerissa..

Eli puishuonojuttu mulle(n)...mutta ei aina eikä joka toinenkaan kerta voi voittaa :)
No voi hiivatti!:coffee:
Jäähään paljosta hyvästä musasta paitsi.:cautious:

Onko siellä jo ollunna lunta?:love:
 
No voi hiivatti!:coffee:
Jäähään paljosta hyvästä musasta paitsi.:cautious:

Onko siellä jo ollunna lunta?:love:
No, mä riudun jo valmiiksi ja kun en musalinkkejäkään nyt näe kynnolla saati kuule niin...otetaan riutumisesta kaikki huolella irti :D


Oi, kun oiskin jo satanu lunta :love:!!..eli ei vielä mutta eilettäin oli semmonen lumihiutaletuoksu jo ilmassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No, mä riudun jo valmiiksi ja kun en musalinkkejäkään nyt näe kynnolla saati kuule niin...otetaan riutumisesta kaikki huolella irti :D


Oi, kun oiskin jo satanu lunta :love:!!..eli ei vielä mutta eilettäin oli semmonen lumihiutaletuoksu jo ilmassa :)
Mitäs jos jonkun linkin laittas siihen poksin ja koneen väliin...puolimatkaan...jos on siis modeemi...?

Meilläkään ei peräkammarissa oikein toimi netti kun on niin kaukana poksista, pitää tehä jako luurista.

Mä niiiiin odottelen lunta. Viime talvet on vaan olleet niin vähälumisia, että hyvä kun on ees hiihtämään päässy. Toivotaan, että tänä talvena onnistais.:love:
Valkonen joulu ja talvi olis niiin :love:.



HUI! kamala! kun täällä huudetaan. Nuorimman piti olla pipinä, mutta tuossa se huutaa ja riekkuu pleikan move-ohjain käjessä kun heikkopäinen.:eek::LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä