Boobis
Kerkkiihän boobis ensin piiskaamaan majuria ja sit baariin tai toisin päin
Kerkkiihän boobis ensin piiskaamaan majuria ja sit baariin tai toisin päin
Miten reissu josta en tiennyt että tehit niin meni?
Kiva reissu vissiinJoo, kiitos kysymästä - reissu meni ihan rentouttavasti!
Jaa, musaa. JOOOOO!!
En tiijä mutta voishan olla vaikka eri joka päivälleKuinka monta heilaa pojalla oikein on jos on tinkuliini ja lispetti.
...kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin teijen kanssa...
Enkä pahoittanu ...mutta ketuttaa kuin pientä oravaa etten näe musalinkkejä vitkuttimella ja tää toinen masiina ei tyksi olemisesta betonibunkkerissa..
Eli puishuonojuttu mulle...mutta ei aina eikä joka toinenkaan kerta voi voittaa
Eikö tuossa ole kaksi ?Kuinka monta heilaa pojalla oikein on jos on tinkuliini ja lispetti.
Todella ehana!Kiva reissu vissiin
...mä en näe tota mutta varmaan kuitenkin joku mörköooppera tai sitten jotain hävyttömän paheksuttavaa
No voi hiivatti!...kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin teijen kanssa...
Enkä pahoittanu ...mutta ketuttaa kuin pientä oravaa etten näe musalinkkejä vitkuttimella ja tää toinen masiina ei tyksi olemisesta betonibunkkerissa..
Eli puishuonojuttu mulle...mutta ei aina eikä joka toinenkaan kerta voi voittaa
Kato löyty joku naisenhakkaajaki ketjuun!
Lispettinen *halaaruttaa*Todella ehana!
Kyllä nyt on taas virtaa, enempi ku tarpeeks.
No, mä riudun jo valmiiksi ja kun en musalinkkejäkään nyt näe kynnolla saati kuule niin...otetaan riutumisesta kaikki huolella irtiNo voi hiivatti!
Jäähään paljosta hyvästä musasta paitsi.
Onko siellä jo ollunna lunta?
Mut toi piisi on ihana!Kato löyty joku naisenhakkaajaki ketjuun!
(Tauski)
Paska on mies ja biisi.Mut toi piisi on ihana!
Ei toi versio tosin vaan se italoversioko se nyt oli.....
Mitäs jos jonkun linkin laittas siihen poksin ja koneen väliin...puolimatkaan...jos on siis modeemi...?No, mä riudun jo valmiiksi ja kun en musalinkkejäkään nyt näe kynnolla saati kuule niin...otetaan riutumisesta kaikki huolella irti
Oi, kun oiskin jo satanu lunta !!..eli ei vielä mutta eilettäin oli semmonen lumihiutaletuoksu jo ilmassa
No eläpä ny oo mölli...oisit ees ettiny mulle sen italoversion.Paska on mies ja biisi.
Muuta kysyttävää?