Boobabe
Helekatti sentään. *mutisee jupisee**Juoksee onnellisena perään mutta liukastuu Kisun saippuaan lattialla* Sori muru, joku toinen kerta *nilkuttaa puish*
Helekatti sentään. *mutisee jupisee**Juoksee onnellisena perään mutta liukastuu Kisun saippuaan lattialla* Sori muru, joku toinen kerta *nilkuttaa puish*
*ufopääkkönen**Juoksee onnellisena perään mutta liukastuu Kisun saippuaan lattialla* Sori muru, joku toinen kerta *nilkuttaa puish*
No e oo mun vika!!Helekatti sentään. *mutisee jupisee*
Mää mitään ruiki*ufopääkkönen*
...ite sä sitä ruikit alvariinsa pitkin lattioita...
Tuokin on jo vainaa.
..noin nuorena noin huono muisti*pudistelee päätään*..ressupieni...ja koko palstamaailmakin sen tietää*napsuttaa suutaan paheksuvasti*...ja ite vielä infos...Mää mitään ruiki
se nyt mitään ruikkimista ollut vaan tsunami..noin nuorena noin huono muisti*pudistelee päätään*..ressupieni...ja koko palstamaailmakin sen tietää*napsuttaa suutaan paheksuvasti*...ja ite vielä infos...
Eihän sitä tietysti i h a n kaikkia ruikkimisia muista*taputtaa hellästi pääkköseen*....senkin Ariel-squirttaaja....
ovvaiTuokin on jo vainaa.
Vaan musa elääTuokin on jo vainaa.
se nyt mitään ruikkimista ollut vaan tsunami
Ellunen, giffejä on muitakin kuin tää yksi!Juu tää auttaakin mua ihan sata nolla..
...mutta se on hyvä !Ellunen, giffejä on muitakin kuin tää yksi!
Mää voin tulla. se olis sitte 60€ tuntitaksaMä hilppasen suihkuun. Selänpesijöitä?
Mitä mä maksullisella kun saan ilmaiseksi?Mää voin tulla. se olis sitte 60€ tuntitaksa