Niin minustakin *miettii jääkisun paljasta persettä*
Jumalantarhen!!!*nostelee valuvia poksyjaan ja santailee epatoivoisena ettimaan sita kirotun kadoksissa olevaa vyota*
Niin minustakin *miettii jääkisun paljasta persettä*
..njut tjeilla ihan selva vjaara kohdeTämä varsinkin *viittoo reksille*
Haha, salli mun nauraa. *saattelee Ellua päättömän kanslialle päin*
Kokemusta vissiin siulla,että kimalle leviää joka koloon miten ihmeessä muuten ? vai nakunako sä askartelet?Varo sita kimallehiletta...se leviaa joka paikkaan ja koloon...
ne on kyllä varsin vallattomia
Kimallepeba saa kohta reksin ankarasta kädestä *nyökyttelee vakavana*..njut tjeilla ihan selva vjaara kohde
No piekse pois vaan, saadaan vähän jonoa purettua.
Mulle piiskaa? Mutta miksi? Mä maksan reksille omenalla ja me annetaan kumpikin sulle sitä piiskaa niin kertaHaha, salli mun nauraa. *saattelee Ellua reksin kanslialle päin*
*rappasee sormille ja santaa kikkuroineen ja valuvine housuineen nurkkaan*shh nyt ei puhuta minusta mitään *huokailee onnellisena ja silittää pakaroita*
Iltaa toffolaanIltaa
Kaiiiiissss!!!!!!Kokemusta vissiin siulla,että kimalle leviää joka koloon miten ihmeessä muuten ? vai nakunako sä askartelet?
ups siellä taitaa olla vararehtorikin paikalla
kauhesti tääl ei olla omenoitten perään. mut jonon ekan kaa menee kyl tosi kauan. sijaiset kyl hoitaa työt.Mulle piiskaa? Mutta miksi? Mä maksan reksille omenalla ja me annetaan kumpikin sulle sitä piiskaa niin kerta
justjust..njut tjeilla ihan selva vjaara kohde
Kiits muruKaiiiiissss!!!!!!
Senkin Juutas...
....mutta toki voin hovelisti antaa pitaa sun tuon kauniin mielikuvan
Pylly nytkyenjustjust
Milläs selität nuo kimalteet kankuillas. Ihanko urheilumielessä ne ripottelit ja juoksit pylly nytkyen pitkin torppaa.
Tai..ups siellä taitaa olla vararehtorikin paikalla
Entäs banaani? Tai donitsi?kauhesti tääl ei olla omenoitten perään. mut jonon ekan kaa menee kyl tosi kauan. sijaiset kyl hoitaa työt.
ei taida auttaa.Entäs banaani? Tai donitsi?
ei taida auttaa.
....Kimallepeba saa kohta reksin ankarasta kädestä *nyökyttelee vakavana*
justjust
Milläs selität nuo kimalteet kankuillas. Ihanko urheilumielessä ne ripottelit ja juoksit pylly nytkyen pitkin torppaa.
ei kai tuosta rangaista
Entäs noi? *repäisee Lispetiltä puseron auki ja hiippailee toimistosta hiljaisin askelin ulos*
Ei mutta palkitaan..minutei kai tuosta rangaista