Oi oi oi miten hilkulla oli etten alkanut vikisemään sulle Maroonin puolesta...oli pakko kyllä nyt myöntää että bändi valintasi oli kerrankin nappiosuma, TOSIIIN itse rakastan heiltä tätä:Hirveetä schaibaa taas pukkaa
Täsä parempaa
Oi oi oi miten hilkulla oli etten alkanut vikisemään sulle Maroonin puolesta...oli pakko kyllä nyt myöntää että bändi valintasi oli kerrankin nappiosuma, TOSIIIN itse rakastan heiltä tätä:Hirveetä schaibaa taas pukkaa
Täsä parempaa
Tää vielä parempiOi oi oi miten hilkulla oli etten alkanut vikisemään sulle Maroonin puolesta...oli pakko kyllä nyt myöntää että bändi valintasi oli kerrankin nappiosuma, TOSIIIN itse rakastan heiltä tätä:
ootkos ikinä päässyt lentämään pienkoneella tai hulinamutterillaMillähän saisin kiellettyä itseltäni lentsikkavidiot. Joku lapsilukko mulle vissiin pitäs laittaa.
Oon kyllä taas niin youtuben orjana!
On muuten kuuma piisi, huhhuh. *nyhtää haarakiilaansa ja räpyttelee ilmaa tieteenkuvalehdellä*
Joo mutta vaan sellasia mistä tykkäätpitäsköhän munkin alkaa floodaamaan tänne kymmenittäin jotain ihan random piisejä
Ei pidä. Biisi tai pari on ookoo ut sit alkaa hiukka jo kyllästyttää.pitäsköhän munkin alkaa floodaamaan tänne kymmenittäin jotain ihan random piisejä
Tuostapa tulikin mieleeni:
Varo sita kimallehiletta...se leviaa joka paikkaan ja koloon...Joulua saa varovaisesti alkaa odottelemaan . Mie ostin eilen hirmuläjän kaikensorttisia askartelupaskarteluhärpäkkeitä joulukortteja varten . Saas nähdä minkämoisia tänä vuonna värkkäilyistä syntyykään .
No aika mahdettoman hyvin se on sitten mennyt, tulipa kumpi tahansaMua muuten jännittää. Esikoinen kirjoitti psykan jo syksyllä ja nyt jännätään jääkö se eximiaksi vai tuleeko peräti ällä. Oijoijoijoi.
OpieIhana karvanaama karpaasiTuostapa tulikin mieleeni:
Väittääkö herra rehtori että on kyllästynyt piiskaamaan meitä.auttaakohan helvetin tulikaan palstan naisiin. joku manaaja vois olla tarpeeseen.
Kolon täyte ei oo pahasta , mutta hileillä varustettu kolo voisi olla vähän .Varo sita kimallehiletta...se leviaa joka paikkaan ja koloon...
Eiku jatka kärtyämistä vaanpitäsköhän munkin alkaa floodaamaan tänne kymmenittäin jotain ihan random piisejä
..hohtokoloiluaKolon täyte ei oo pahasta , mutta hileillä varustettu kolo voisi olla vähän .