sanooko mallioppilas et kaikkia pitää piiskataVäittääkö herra rehtori että on kyllästynyt piiskaamaan meitä.
sanooko mallioppilas et kaikkia pitää piiskataVäittääkö herra rehtori että on kyllästynyt piiskaamaan meitä.
TÄ!? No oon tiätty.ootkos ikinä päässyt lentämään pienkoneella tai hulinamutterilla
Oih! Mä ennn kestä!!!!Joulua saa varovaisesti alkaa odottelemaan . Mie ostin eilen hirmuläjän kaikensorttisia askartelupaskarteluhärpäkkeitä joulukortteja varten . Saas nähdä minkämoisia tänä vuonna värkkäilyistä syntyykään .
*läpsäyttää topakasti herkkupebaa takaisin*TÄ!? No oon tiätty.
Mut ei nyt aloteta näistä koneista taas.
Oih! Mä ennn kestä!!!!
*kaulailee ja rummuttaa herkkupeppua tohkeissaan* ltns!
No tiätty, enhän mä ny ainoa huonosti käyttäytyvä oo joka tarttee kunnon läväytyksen persposkelle.sanooko mallioppilas et kaikkia pitää piiskata
njut en kjulla oikein jummarra mita tarkoittaa hen....No tiätty, enhän mä ny ainoa huonosti käyttäytyvä oo joka tarttee kunnon läväytyksen persposkelle.
Olis se ainakin kauniisti koristeltu koloKolon täyte ei oo pahasta , mutta hileillä varustettu kolo voisi olla vähän .
eli piiska viuhumaanNo tiätty, enhän mä ny ainoa huonosti käyttäytyvä oo joka tarttee kunnon läväytyksen persposkelle.
Samaa mieltä, Jääkisu ja Boobsi ovat vallan mahdottomia neitokaisia...onneksi minä olen täällä rauhoittamassa tilannetta aina kun tarvitaanNo tiätty, enhän mä ny ainoa huonosti käyttäytyvä oo joka tarttee kunnon läväytyksen persposkelle.
Tämä varsinkin *viittoo reksille*njut en kjulla oikein jummarra mita tarkoittaa hen....
ne on kyllä varsin vallattomiaSamaa mieltä, Jääkisu ja Boobsi ovat vallan mahdottomia neitokaisia...onneksi minä olen täällä rauhoittamassa tilannetta aina kun tarvitaan
ajattele miten kaunista katseltavaa se olisi naapureille kun sinä mennä viipottaisit pipo vinossa läppähaalarit päällä ja se persläppä avonaisena...pyllyposket kimalletta tulvillaan...sähän olisit kuin mikäkin Helinäkeiju..hohtokoloilua
Haha, salli mun nauraa. *saattelee Ellua reksin kanslialle päin*Samaa mieltä, Jääkisu ja Boobsi ovat vallan mahdottomia neitokaisia...onneksi minä olen täällä rauhoittamassa tilannetta aina kun tarvitaan
Samaa mieltä, Jääkisu ja Boobsi ovat vallan mahdottomia neitokaisia...onneksi minä olen täällä rauhoittamassa tilannetta aina kun tarvitaan
tiedäthän et kantelijoille ei hyvin käyTämä varsinkin *viittoo reksille*
Niin minustakin *miettii jääkisun paljasta persettä*Ihastuttavaa
Eikö ees ihan vähän voitais lennellä
No kuule, taitaisin muuten ihan kirjaimellisesti tuoda tallekin hiekkatienpatkalle kerrankin ne valot...vaikka hehkun ja hohdan ma muutoinkin ilman mitaan hileitaajattele miten kaunista katseltavaa se olisi naapureille kun sinä mennä viipottaisit pipo vinossa läppähaalarit päällä ja se persläppä avonaisena...pyllyposket kimalletta tulvillaan...sähän olisit kuin mikäkin Helinäkeiju
*penkoo tieteenkuvalehteä*tiedäthän et kantelijoille ei hyvin käy
shh nyt ei puhuta minusta mitään *huokailee onnellisena ja silittää pakaroita*
Just joo-o...se siveyden sipulisuus on kylla teikalaisen osoitteessa sellaista jalkikatkuista haikua vaan kaiken perwopirkkouden edessa etta lajike kuolee sukupuuttoon...
Ma sentas oon ihan kiltisti taalla....