The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Awww*taputtaa pientä pörisevää pääkköstä*...ootko ihan varma ettei korvien välitilaan ole sujahtanu öttiäinen surraamaan :)?

Ei moisella tartte kuormittaa mielikuvitustakaan :)

Päätän raportoinnin aiheesta täältä tähän. Kiinanmuuri vaikenee, over and out:ninja::D
Joka oikeenta soitinta kaipaa, myyjältä johon voi luottaa ja vielä jokseenkin naapuristaan niin mä tykkään todellakin matalaa vivahduksellakin siitä, jos mua edes epäillään motiiveiltani ala- arvoiseksi.

Leluja mä en soittimeksi suosittele kenellekään
 
Joka oikeenta soitinta kaipaa, myyjältä johon voi luottaa ja vielä jokseenkin naapuristaan niin mä tykkään todellakin matalaa vivahduksellakin siitä, jos mua edes epäillään motiiveiltani ala- arvoiseksi.

Leluja mä en soittimeksi suosittele kenellekään
Muruseni armahaiseni - mitäkähäh o_O?

En ole epäillyt enkä kyseenalaistanut joten ihan suotta oot matailemassa :).

Katon ilmon heti kun saan vehkeet toimimaan näpeilleni ja hermoilleni :D...tällä hetkellä on olemassa ilmatilan äkillinen lentävien vempeleiden kansoitus- ja kuormitusvaara:cautious:
 
Tiedättekö sen tunteen kun joku biisi saa sydämen läpättämään astetta nopeammin? Ai ette? No ei se mitään, mä tiedän ja mulle se on tämä...kaikessa surullisuudessa ja melankoolisuudessaan mä olen myös jotenkin ihan lääpälläni tähän:
:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä