The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lipsuttaja harmaana
Tohkeissani nyt menin paljastamaan tämmöisen siveän kouluotoksen :whistle:. Kuuma tuolla kesäkoulussa totta tosiaan tuli. Armotonta veivaamista :oops:. Vaan suulliset totta tosiaan meillä sujui :rolleyes:.

Kiirettä pukkaa täälläkin, mutta joulun aikaan kaivetaan taas söpöset jouluvermeet esiin ja mennään yhdessä tuumin pukin polvelle :love:.
Oih!!! En niin malttas odottaa joulunaikaa!! Saa pukea ihkut tonttutyttöhepenet ja piparia kuorrutetaan ahkerasti jne jne. *halkeaa onnesta:love:*
Askarrellaan toisillemme taitavin kätösin ihania juttuja joulumusan soidessa, kynttilöitä säästelemättä!:coffee:
Joulu on kyllä niin jakamisen ja antamisen aikaa.:love:
 
Oih!!! En niin malttas odottaa joulunaikaa!! Saa pukea ihkut tonttutyttöhepenet ja piparia kuorrutetaan ahkerasti jne jne. *halkeaa onnesta:love:*
Askarrellaan toisillemme taitavin kätösin ihania juttuja joulumusan soidessa, kynttilöitä säästelemättä!:coffee:
Joulu on kyllä niin jakamisen ja antamisen aikaa.:love:
paheksun kynttelöitä, ne käryää ja niillä on kaamee hiilijalanjälki
 
paheksun kronklaamista ja pervåilua

lipsauttelija ei ehkä tiedäkään (paheksuttavasti poissaolollaan loistaneena) että mää oon tehny parannuksen ja oon heittäny pois kaikenlaisen pervåilun ja kääntynyt semmosen synnillisen menon paheksujiin
 
Lipsuttaja harmaana
olin muuten aamusella hirvipassissa pappavainajan suoviljelysten reunalla

se että mää on olemassa liittyy niihin, mun isä nimittäin tapasi äitini sen seurauksena että pappa pestasi isän kaivamaan ojia kun ko suo raivattiin heinäpelloksi
Ai ku ihanaa ja romanttista.:love:
Onneks palkkas!
Siellä varmaan tulee ajateltua yhtä sun toista.

Joko niitä hirviä on saatu kaadettua/näkyny?
 
Lipsuttelija harmaana
paheksun kronklaamista ja pervåilua

lipsauttelija ei ehkä tiedäkään (paheksuttavasti poissaolollaan loistaneena) että mää oon tehny parannuksen ja oon heittäny pois kaikenlaisen pervåilun ja kääntynyt semmosen synnillisen menon paheksujiin
Ettet vaan esittäs vaikeesti tavoteltavaa.....:cautious:
Noh, okei okei, uskotaan.

Nyt kun tuon kerroit ni arvaa vaan onko hirveä tarve vääntää sun viestit peewoksi.:coffee::X3:
Mutta ehkä osaan olla hillitsemätä itseäni.:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä