The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tupakointi se vasta pervoa onkin, imeskellään paperitötteröä ja saadaan siitä hetken nautinnot...hmm hmm...suuntaanpa pervokiikarit asiankannattajan parvekkeelle...jaahas siellä sitä taas pervoillaan tupakka seksikkäästi suupielessä roikkuen, minä näin kaiken
Mua ny ei seksikkääksi voi kutsua kukaan edes parhaimmalla tahdollaan.

Se on tietty fakta, että yritän iskeä routamisua kaikin kuviteltavin keinoin, mutta kukapa ei yrittäisi? Vaikka onkin vähän nuori.
 
:D..ikäänkuin ikävä mukamas ois ollut, höpsintöpsin

Otin arjesta luxuxirtiottoa äärimmäisen ihanassa seurassa:love:

Ja nyt taas palautunut arkeen äärimmäisten ihanien ipanoiden seuraan:love:

Life is good:)
No on ollut vähäsen ja myöskin pikkuriikkisen sua ikävä :cry: Yksin olen joutunut naisten asemaa puolustamaan täällä, niin kerta...:( Boobsin takia jouduttiin mental instituuttiinkin ja sieltä suoraan vankilaan kun se yllytti mut mukaansa vaikka minkälaiseen pervoiluun täällä:ninja:

Kenes seurassa olit? :sneaky:
 
No on ollut vähäsen ja myöskin pikkuriikkisen sua ikävä :cry: Yksin olen joutunut naisten asemaa puolustamaan täällä, niin kerta...:( Boobsin takia jouduttiin mental instituuttiinkin ja sieltä suoraan vankilaan kun se yllytti mut mukaansa vaikka minkälaiseen pervoiluun täällä:ninja:

Kenes seurassa olit? :sneaky:
*ojennan pehmoistakin pehmoisemman nenäliinan ja paijaan toista*...rauhotupa nyt murunen :)

Tjah, kuulostaa kuitenkin poissaolostani huolimatta tai juuri sen takia, että meno on ollut täälläkin varsin laadukasta ja - taattua Boobis ja Elena kaksikon peijpeperwåilua(y):love:

:cautious:...hmmm..pitäsköhän tähän laittaa, kun tuli jotenki semmonen deja vu ja flashback mieleen että..."vaikenen kuin kiinanmuuri":ninja::whistle::D

Nääh, pysyn vastauksessani: äärimmäisen ihanan seurassa :love::)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
*ojennan pehmoistakin pehmoisemman nenäliinan ja paijaan toista*...rauhotupa nyt murunen :)

Tjah, kuulostaa kuitenkin poissaolostani huolimatta tai juuri sen takia, että meno on ollut täälläkin varsin laadukasta ja - taattua Boobis ja Elena kaksikon peijpeperwåilua(y):love:

:cautious:...hmmm..pitäsköhän tähän laittaa, kun tuli jotenki semmonen deja vu ja flashback mieleen että..."vaikenen kuin kiinanmuuri":ninja::whistle::D

Nääh, pysyn vastauksessani: äärimmäisen ihanan seurassa :love::)
Nyt rupes munKIN pienessä pääpässä pörisemään ja mielikuvitus laukkaamaan että kuka se kiinanmuur...eikun salaperäinen ihana seura oikein mahtoi olla:sneaky::ninja:
 
Hei, toi on muuten niin totta:)!

Ihan jokaisesta kun löytyy Se Jokin, mikä kiinnittää huomion ja säväyttää sillai:rolleyes::).

Itehän sitä on umpisokia semmoiselle, normihuttua siis. Mutta ihminen nyt vaan on seksikäs pakkaus :)
Kyllä! Olen huomannut että usein ihminen joka ei tiedä olevansa seksikäs, on todella puoleensavetävä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Lipsuttaja harmaana


Lispetille :love:
Oih, kyöpsi!!!:love:
Kaikilleko toit nähtäväks meidän koulukuvat viimekesältä!:eek:

On se niin hienoa, että saatiin omat lentoluvat!:love:
Kovastihan se työtä vaati. Hiki virtasi kun veivasimme joystickiä. Kirjalliset taisi tökkiä molemmilla, mutta suullisissa onnistuimme joka kerta.:p

Haha, nuo taulukot muuten tulivatkin tarpeeseen koulun päätyttyä. Nehän sisälsi mittoja ja erikoishuomioita, muistat varmaan mistä!:rolleyes::X3: -On tullutkin kaarreltua siellä sun täällä.:oops::D
 
Nyt rupes munKIN pienessä pääpässä pörisemään ja mielikuvitus laukkaamaan että kuka se kiinanmuur...eikun salaperäinen ihana seura oikein mahtoi olla:sneaky::ninja:
Awww*taputtaa pientä pörisevää pääkköstä*...ootko ihan varma ettei korvien välitilaan ole sujahtanu öttiäinen surraamaan :)?

Ei moisella tartte kuormittaa mielikuvitustakaan :)

Päätän raportoinnin aiheesta täältä tähän. Kiinanmuuri vaikenee, over and out:ninja::D
 
Awww*taputtaa pientä pörisevää pääkköstä*...ootko ihan varma ettei korvien välitilaan ole sujahtanu öttiäinen surraamaan :)?

Ei moisella tartte kuormittaa mielikuvitustakaan :)

Päätän raportoinnin aiheesta täältä tähän. Kiinanmuuri vaikenee, over and out:ninja::D
:geek:
Mä on vaan tällanen, rakastan onnelisia loppuja ja romantiikkaa *Niiskuttaa onnellisena ja edelleen uteliaana naisena* :D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä