The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Majurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
Kyllä tuon kanssa voi tapella kun vaan muistaa, että hänellä on siirretyt varaosat.

Tinkulainen, raffi ja moni muu on niin hemmetin nuoria, että ei ne voi tajuta mitään mun jutuistani.
Roosa taas on nainen parhaassa iässä, tykkää seksistä ja kertoo hyviä juttuja. Joten ei o ihme, että ei o koskaan sekuntiakaan sinkkuna.
Pitsi taas on jo runpalin vaimo. Eikä kaipaa toista.
Routamisu taas on niin upea nainen, että hänelle ainoa mahdollinen mies on kummisetäni joka kuoli ysikymppisenä parikytä vuotta sitten. Mukanaan haudattiin tämän maan viimeinen herrasmies.
 
Majurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
Kyllä tuon kanssa voi tapella kun vaan muistaa, että hänellä on siirretyt varaosat.

Tinkulainen, raffi ja moni muu on niin hemmetin nuoria, että ei ne voi tajuta mitään mun jutuistani.
Roosa taas on nainen parhaassa iässä, tykkää seksistä ja kertoo hyviä juttuja. Joten ei o ihme, että ei o koskaan sekuntiakaan sinkkuna.
Pitsi taas on jo runpalin vaimo. Eikä kaipaa toista.
Routamisu taas on niin upea nainen, että hänelle ainoa mahdollinen mies on kummisetäni joka kuoli ysikymppisenä parikytä vuotta sitten. Mukanaan haudattiin tämän maan viimeinen herrasmies.
:cautious: Kyllä mun kanssa voi tapella runpalista huolimatta, jos tappelukaveria kaipaat
 
Majurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
Kyllä tuon kanssa voi tapella kun vaan muistaa, että hänellä on siirretyt varaosat.

Tinkulainen, raffi ja moni muu on niin hemmetin nuoria, että ei ne voi tajuta mitään mun jutuistani.
Roosa taas on nainen parhaassa iässä, tykkää seksistä ja kertoo hyviä juttuja. Joten ei o ihme, että ei o koskaan sekuntiakaan sinkkuna.
Pitsi taas on jo runpalin vaimo. Eikä kaipaa toista.
Routamisu taas on niin upea nainen, että hänelle ainoa mahdollinen mies on kummisetäni joka kuoli ysikymppisenä parikytä vuotta sitten. Mukanaan haudattiin tämän maan viimeinen herrasmies.
*köh köh* Entä minä? :(

No joo, meinasin tukehtua leipään kun aloin ihmettelemään äsken miten noi @epek :n ankat ovat tollai vaihtaneet rivosti asentoaan yön aikana...kunnes tajusin että se olikin Majuri.

Sitten ihmettelin että miksi @krut haluaa maistaa 'välilihaista pekonia' ja piti asettua astetta lähemmäs monitoria ennenkuin osasin lukea tarkemmin...pitäis varmaan käydä näöntarkastuksessa.:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantaipäivää muruset :love:

Viikko hujahtaa hetkessä.
Mie kävin kirjastossa ja juoksentelin ympäri kaupunkia ehtimäs kuulolaitteen putkea,mut eivät enää myy liikkeissä ja cittarissa kävin ostoksilla.

Ainakin on päivän liikuntasaldo hyvällä mallilla :D(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Myskikurpitsa,mitäs hyvää ja helppoo ruokaa vois tehä ? Ajattelin jotain paahdettua kurpitsaa ja halloumia ( 1/2 pk jääkaapissa) ja vaikka risottoa tai pastaa,sopiiko kasvispihveihin
 
Majurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
Kyllä tuon kanssa voi tapella kun vaan muistaa, että hänellä on siirretyt varaosat.

Tinkulainen, raffi ja moni muu on niin hemmetin nuoria, että ei ne voi tajuta mitään mun jutuistani.
Roosa taas on nainen parhaassa iässä, tykkää seksistä ja kertoo hyviä juttuja. Joten ei o ihme, että ei o koskaan sekuntiakaan sinkkuna.
Pitsi taas on jo runpalin vaimo. Eikä kaipaa toista.
Routamisu taas on niin upea nainen, että hänelle ainoa mahdollinen mies on kummisetäni joka kuoli ysikymppisenä parikytä vuotta sitten. Mukanaan haudattiin tämän maan viimeinen herrasmies.
*ufopääkkönen*

:cautious:...ai ettäkö mun kanssa ei voi jauhaa pjaiskoo?? Kiitosta vaan...ai ni, ei voikaan pjaiskoo jauhaa kun mä höpötän joutavia:), näinhän se menikin..kerkes unohtumaan:barefoot:..

Ja maalasitpa mulle kivan kohtalonkin, voi morjenstapäivää...

Mutta - kaikesta huolimatta oikein kivaa hymynpäivää sullekin :)!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Kais
Kurpitsakanskalaiset paistuu uunissa, dippikastike tehty,lisäksi viellä möttönen juustolla. :D

Isäntä kai syö eilistä jauhelihamakaronimössöö :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä