Manjana on aina hyvä päivä tehdä jotakinTäysin. Mistä mä muuten tietäisin BB-Amandan tai Hottis-Juhan kuumat peppukuvat?
Onneksi palveluntarjoaja hoiti homman nopeesti, tuli vain kolme manjaanaa kun kyselin aikataulua
Manjana on aina hyvä päivä tehdä jotakinTäysin. Mistä mä muuten tietäisin BB-Amandan tai Hottis-Juhan kuumat peppukuvat?
Onneksi palveluntarjoaja hoiti homman nopeesti, tuli vain kolme manjaanaa kun kyselin aikataulua
On. Kaikki paheet on hyvä lopettaa manjana.Manjana on aina hyvä päivä tehdä jotakin
Kyllä mun kanssa voi tapella runpalista huolimatta, jos tappelukaveria kaipaatMajurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
Kyllä tuon kanssa voi tapella kun vaan muistaa, että hänellä on siirretyt varaosat.
Tinkulainen, raffi ja moni muu on niin hemmetin nuoria, että ei ne voi tajuta mitään mun jutuistani.
Roosa taas on nainen parhaassa iässä, tykkää seksistä ja kertoo hyviä juttuja. Joten ei o ihme, että ei o koskaan sekuntiakaan sinkkuna.
Pitsi taas on jo runpalin vaimo. Eikä kaipaa toista.
Routamisu taas on niin upea nainen, että hänelle ainoa mahdollinen mies on kummisetäni joka kuoli ysikymppisenä parikytä vuotta sitten. Mukanaan haudattiin tämän maan viimeinen herrasmies.
*köh köh* Entä minä?Majurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
Kyllä tuon kanssa voi tapella kun vaan muistaa, että hänellä on siirretyt varaosat.
Tinkulainen, raffi ja moni muu on niin hemmetin nuoria, että ei ne voi tajuta mitään mun jutuistani.
Roosa taas on nainen parhaassa iässä, tykkää seksistä ja kertoo hyviä juttuja. Joten ei o ihme, että ei o koskaan sekuntiakaan sinkkuna.
Routamisu taas on niin upea nainen, että hänelle ainoa mahdollinen mies on kummisetäni joka kuoli ysikymppisenä parikytä vuotta sitten. Mukanaan haudattiin tämän maan viimeinen herrasmies.
Joo mut mua hävettää hävitä naiselle.Kyllä mun kanssa voi tapella runpalista huolimatta, jos tappelukaveria kaipaat
Ööh... moni muu joka on perkeleen nuori?*köh köh* Entä minä?
aijaaÖöh... moni muu joka on perkeleen nuori?
Hyvän maun rajan isoppojat mulle opetti.
Heidän mukaansa hyvän maun raja menee välilihassa.
Niin. Sinuakaan en lyhyellä listallani erikseen maininnut.Mie jo pelästyin,että taas täällä pervoillaan,ku luvin noita juttui
*ufopääkkönen*Majurin mä unohdin listastani ihan vahingossa.
A.Bourdain saattais olla kuolakupin kanssa kyllä ihan tohkeissaanOstin torilta kasviksia joita en kaikkia edes tunnistanut. Heitän ne pannulle ja paistan lampaan jauhelihan kanssa, katotaan mikä gourmet-elämys seuraa