Mieti nyt ite. Tulisit jäähileisestä vedestä saunaan ja sit alkaisit äheltää iholle jäätynytää uimapukua veks.arvaan että nakuna?
Tietty nakuna!
Mieti nyt ite. Tulisit jäähileisestä vedestä saunaan ja sit alkaisit äheltää iholle jäätynytää uimapukua veks.arvaan että nakuna?
Mä voin hyvin k u v i t e l l a tuonMitehköhän jääkylmää vettä saisi kotirannassa jemmattua kesän varalle?
Mulla on yhä uudestisyntynyt olo kun pulahdin hyiseen mereen.
Mene kesällä tikkailla kaivoon, siellä on kylmää vettäMitehköhän jääkylmää vettä saisi kotirannassa jemmattua kesän varalle?
Mulla on yhä uudestisyntynyt olo kun pulahdin hyiseen mereen.
Sun pitäisi kokeilla kerran.Mä voin hyvin k u v i t e l l a tuon
Mutta kokea en*lähti etsimään seksintappajavillatakkiaan*
Menisin mut täällä kaivo kuivuu viimeistään jussina kun käytän sitä kasteluun.Mene kesällä tikkailla kaivoon, siellä on kylmää vettä
Menisin mut täällä kaivo kuivuu viimeistään jussina kun käytän sitä kasteluun.
Selän pesijäOotas...*kattoo ympärilleen*...ootas vielä...*plärää sanakirjaansa*...hmmmm...ei näy eikä tommosta löydy sanakirjastakaan*ufopääkkönen*
Mitäs nyt?
Mä ihan oikeesti uskon tuon että se tuo sen mielettömän mahtavan tunteenSun pitäisi kokeilla kerran.
Mulla eka kerta oli parikymppisenä ihan käsittämättömän humalassa jossain pyhäjärven rannalla kun jäät olivat just lähteneet. Kinttuihin tuli pieniä narmuja kelluvista jääpaloista.
Toinen kerta -ihan aikuisena- kun olin kokkina sukellusreissulla marraskuussa. Avomeri, puuvene jossa sauna ja ainoa pesumahdollisuus neljän päivän reissulla se meri. Jeesus kun pelotti! Mutta se olo sen jälkeen!
Sen jälkeen on tullut käytyä omassa rannassa kunnes se jäätyy umpeen ja sit avannossa jyrkemmillä rannoilla. Autuaallista!
Jos ehtisi kaivnkoneen kotiin ennen routa niin toi voisi toimia.Duunaa pulahduskaivo lähelle rantaa, siellä riittää vettä kasteluunkin
Toki! Mutta seen jälkeen on miehelläkin niiiiiiiin viriili olo ettei oo lämmityksen puutetta.Mä ihan oikeesti uskon tuon että se tuo sen mielettömän mahtavan tunteen
Muttamutta...kyllä siihen tarttis älyttömän hyvän jälkilämmityksen...
Joo. Kiitos*kattelee olkansa yli sitä lapaluissa kenottavaa puukkoa*.Toki! Mutta seen jälkeen on miehelläkin niiiiiiiin viriili olo ettei oo lämmityksen puutetta.
Voi pöh.Joo. Kiitos*kattelee olkansa yli sitä lapaluissa kenottavaa puukkoa*.
Tulikin sitten kertalaakista enempi noita puutteita
Teillä oli liian hailakka sauna.mää oon kerran koittanu tota jäitten seassa pulikoimista
ei ollu mun juttu
Ihan tahan hataan noita puutteita ei tod. voi...mutta mie luulen etta asiat jarjestyy nuiltakin osinVoi pöh.
Muistan niin ton tunteen. Eikä siihen hetimiten helpota tieto että tulevaisuudessa on enemmän aikaa etsiä apua puutteisiin...
*hali*