The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä voin hyvin k u v i t e l l a tuon :)

Mutta kokea en:cautious:*lähti etsimään seksintappajavillatakkiaan*
Sun pitäisi kokeilla kerran.

Mulla eka kerta oli parikymppisenä ihan käsittämättömän humalassa jossain pyhäjärven rannalla kun jäät olivat just lähteneet. Kinttuihin tuli pieniä narmuja kelluvista jääpaloista.

Toinen kerta -ihan aikuisena- kun olin kokkina sukellusreissulla marraskuussa. Avomeri, puuvene jossa sauna ja ainoa pesumahdollisuus neljän päivän reissulla se meri. Jeesus kun pelotti! Mutta se olo sen jälkeen!

Sen jälkeen on tullut käytyä omassa rannassa kunnes se jäätyy umpeen ja sit avannossa jyrkemmillä rannoilla. Autuaallista!
 
Sun pitäisi kokeilla kerran.

Mulla eka kerta oli parikymppisenä ihan käsittämättömän humalassa jossain pyhäjärven rannalla kun jäät olivat just lähteneet. Kinttuihin tuli pieniä narmuja kelluvista jääpaloista.

Toinen kerta -ihan aikuisena- kun olin kokkina sukellusreissulla marraskuussa. Avomeri, puuvene jossa sauna ja ainoa pesumahdollisuus neljän päivän reissulla se meri. Jeesus kun pelotti! Mutta se olo sen jälkeen!

Sen jälkeen on tullut käytyä omassa rannassa kunnes se jäätyy umpeen ja sit avannossa jyrkemmillä rannoilla. Autuaallista!
Mä ihan oikeesti uskon tuon että se tuo sen mielettömän mahtavan tunteen :)


Muttamutta...kyllä siihen tarttis älyttömän hyvän jälkilämmityksen:cautious:...
 
Löysin hämmästykseni juutuupista Pirates of Caribbea: Dead Man`s Chest - koko elokuva hyvällä kuvanlaadulla.
Meinasin just alkaa ajan kuluksi katsomaan.
-Intiaksi dubattu.
Just..
:ROFLMAO::LOL::D

edit. anteeksi erehdykseni
-Tamiliksi dubattu
 
Niksipirkkaa iltaan:
-Tuntuuko kissanvessan siivoaminen inhottavalta, kuvittele olevasti arkeologi. Laita päähäsi vaikka siivouksen ajaksi Indiana Jones tyyppinen stetson hattu, kissan kakkojen sihtaus ei ole koskaan ollut niin hauskaa ja jännittävää.

-Banaanikärpäset asunnossa eivät ole niin ärsyttäviä kun kuvittelee, että ne ovat pieniä keijuja.

-Saat kätevän naamarin kun irrotat kanto kahva pahvin puolen toista litran limppa pullo pakkauksesta. ( 2*1,5L pakkaus) Laita kiinnikkeiksi naru/kuminauha jotta saat sen pysymään päässä.
 
En uskaltais minäkään uida avannossa enkä muutenkaan kylmässä vedessä. Kerran kokeilin uimahallin kylmävesialtaassa ja pääsin polvia myöten veteen, sitten iski paniikki ja oli pakko päästä puish:confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä