The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas, se on keittionvalloitusoperaatio edessa nailla nappaimilla(y). Meen tasan tarkkaan nyt luovien ja jotenkin helposti, mita ikina se nyt onkaan - se riippuu kaappien sisalloista, se syo jolla on nalka :)

Mutta ennen kuin aloitankaan hommia laitan villasukat jalkaan ja musiikit kohdilleen - pakko laittaa kroppaan veret virtaamaan kunnolla, ma oon - naas - ihan jaassa:alien:

Tassa virtaa sullekin :)

 
Yinksu
Päivää.
Se asunto oli heti menny. Mää näin sen lehestä ja se oli päivää aiemmin ollu jo netissä ja menny heti. Kivan olonen setä kyl oli.sano ettei hänel ole kun yks asunto ja sit tiedustelin et tietäskö olisko jossain tai jollain vuokrata niin ei valitettavasti tienny. Kyseises paikas ei kuulemma ole asuntoja et sen takia se olikin heti menny kun oli ollu monta kiinnostunutta. Höh :/
 
Päivää.
Se asunto oli heti menny. Mää näin sen lehestä ja se oli päivää aiemmin ollu jo netissä ja menny heti. Kivan olonen setä kyl oli.sano ettei hänel ole kun yks asunto ja sit tiedustelin et tietäskö olisko jossain tai jollain vuokrata niin ei valitettavasti tienny. Kyseises paikas ei kuulemma ole asuntoja et sen takia se olikin heti menny kun oli ollu monta kiinnostunutta. Höh :/
no voi /ce
 
Tulisin, mutta se lehtien seassa piehtarointi on viel kielletty, mutta vuoden päästä se on jo sallittu
No ei siina ketaan, saatkos sa hiljaksiin ja hissuksiin sitten haravoida :)?

Jos ma kato hoidan sen riekkumisen ja piehtaroimisen ja aksailyn ja pomppimisen :)? Sa duunaat mulle sitten se hiukan levahtaneen kasan uudestaan kuosiin...mun kanssa tietty yhdessa :)...?

Ja hei, todellakin maltilla siella keraten voimia ja kuntoa :). Mieluummin hitaasti ja varmasti kuin nopeesti haslaten.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Päivää.
Se asunto oli heti menny. Mää näin sen lehestä ja se oli päivää aiemmin ollu jo netissä ja menny heti. Kivan olonen setä kyl oli.sano ettei hänel ole kun yks asunto ja sit tiedustelin et tietäskö olisko jossain tai jollain vuokrata niin ei valitettavasti tienny. Kyseises paikas ei kuulemma ole asuntoja et sen takia se olikin heti menny kun oli ollu monta kiinnostunutta. Höh :/
No voi harmi. Pida kuitenkin jatkossa silmat auki ja toimi heti, kun tulee vahaakaan vastaan semmoinen ilmoitus/asunto, mika kiinnostaa.
 
No ei siina ketaan, saatkos sa hiljaksiin ja hissuksiin sitten haravoida :)?

Jos ma kato hoidan sen riekkumisen ja piehtaroimisen ja aksailyn ja pomppimisen :)? Sa duunaat mulle sitten se hiukan levahtaneen kasan uudestaan kuosiin...mun kanssa tietty yhdessa :)...?

Ja hei, todellakin maltilla siella keraten voimia ja kuntoa :). Mieluummin hitaasti ja varmasti kuin nopeesti haslaten.
Kyl mää saan jo haravaa heiluttaa
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
oottehan vissiin tietosia että lehtien haravointi on turhaa työtä

paree on vetää silppuavalla ruohonleikkurilla kylmästi päältä niin saa samalla ilmasta lannotetta
Tuvan rappujen edessä ja saunan sisäänkäynnin edessä on noin kolme kertaa viisimetrinen alua minkä haravoin. Muutoin saavat olla ihan isseksiin kevääseen ja hienosti ovat maatuneet jopa ilman ruohonleikkuriajoa.

Niiiiiiiiiin turhaa energiantuhlausta! Maapallo tuhoutuu!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Tuvan rappujen edessä ja saunan sisäänkäynnin edessä on noin kolme kertaa viisimetrinen alua minkä haravoin. Muutoin saavat olla ihan isseksiin kevääseen ja hienosti ovat maatuneet jopa ilman ruohonleikkuriajoa.

Niiiiiiiiiin turhaa energiantuhlausta! Maapallo tuhoutuu!
näin, ja lisäksi tuulen keräämät kasat saa hajottaa tai jos on hirveesti niin kerätä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä