The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
oottehan vissiin tietosia että lehtien haravointi on turhaa työtä

paree on vetää silppuavalla ruohonleikkurilla kylmästi päältä niin saa samalla ilmasta lannotetta
No ihan kaikkihan tyo taalla on yhta turhuutta:cautious:...

Ei vais :), turhaahan se on mutta jos ma nyt omassa pihassa haluun sen ison vaahterakasan tehda ja siina ipanoitten kanssa tolloilla, niin ei ole kenenkaan pihamaalta se sotku pois. Ja juu, ma meinaan parrata ne tuhannen silpuksi sitten aikanaan...ellei sitten esikoinen ehdi mua ennen(y)
 
Pitäis tiskata muutama astia ja sit näyttää lattialle imuria. Sit huomisaamusuihkussa pestä kylppäri.
Sit olis nukkumaluukku taas kivassa kunnossa vastaanottamaan viikonlopun.

Kyllä mä tartun toimeen. Ihan kohta. Ihan varmana.
Mä sain keittiön lattian puhtaaksi. Ostin (kirpparilta) uudet verhot. Täyshuolsin kuivausrummun ja sit tulikin vuokranantajalta viesti että voisko keskiviikkona olla näyttö.

Kerrankin tein jotain oikeaan aikaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yinksu
Saakeli kun säikähin. Ovikello soi enkä mä avaa jos sensoi noin vaan eikä kukaan oo ilmottanu tulostaan. Pari kertaa soi sit koputeltiin ja lopuks postiluukust huhuiltiin....äippä se siellä! Oli unohtanu puhelimen. Hitto soikoon, täällähän olis voinu olla joku muukin...vessaankonolis pitäny piilottaa siinä tapauksessa. No, ehkä en olis avannu jos oisin ollu seurassa. Mut prkl, noin vaan tulla ja säikytellä ihmisiä!
 
Okei. Mulla on villasukat jalassa(y)
Villatakki niskassa(y)

Ja ma oon ihan jaassa. Nena tippuu nassusta kohta irti ja bacarat on kuin pakkasen panemat.

Tjah, se taitaa olla saunailta tanaan :)
Helppoheikki myi torilla vaatteita.
Sanoi ohikulkevalle naiselle, että "Tästä rouvalle semmoiset pässinpökkimät villahousut, että kun nämä vetää jalkaansa niin ei taatusti pane pakkanen."
Rakennusmestari Pakkasen rouva ei ostanut.
 
kai tommosta vois huojua kädet muijjan farkkujen takataskuissa
Eiko ollutkin hyva :)?

Mulla on tassa taustalla soinut Markin biisi jos toinenkin ja ma oon taalla ihan :)...ihanan letkeeta, pehmeeta, soljuvaa...ja toi kitaran kasittely nyt vaan on :love:

Ja voi hyvinkin huojua..tai olla huojumatta ja vaan kuunnella ja nauttia :)
Tosin - nauttiihan siita huojumisestakin(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä