Mää pähkäilen, että kumpaa tekisin, omppupiirakan vaiko sämpylöitä[/QUOTE]
Mää pähkäilen, että kumpaa tekisin, omppupiirakan vaiko sämpylöitä[/QUOTE]
Tota oli hauska kattoa kun alussa kokkina hääri henkilö joka on keittiössä vielä enemmän pihalla kuin minä.Ah, Gordon nelosella.
Senkun tuut,tarjolla on sekä liha että härkispizzaaSaanks tulla teille syömään
MolempiaMää pähkäilen, että kumpaa tekisin, omppupiirakan vaiko sämpylöitä
Niin saisKeit Floydin kokkiohjelmia saisi kanssa tulla uusintana.
Ainaki reisistä on liian hoikka. Pitää olla lihaksikas sopivasti.Joku tollane
KebablauantaiPäivää / alkuiltaa
Mitäs tänne ?
Täällä on pizzalauantai
Saunakin olis klo 18
Sämpylöitä ja huomenna piirakkaa.Mää pähkäilen, että kumpaa tekisin, omppupiirakan vaiko sämpylöitä
Varsin samaa mieltä. Siksi mä kyykään kun joskus satun jaksamaan.Ainaki reisistä on liian hoikka. Pitää olla lihaksikas sopivasti.
Tällaset käsivarret ovat karseet. Mä tarviin töissä lihasvoimaa.Varsin samaa mieltä. Siksi mä kyykään kun joskus satun jaksamaan.
onko sillä mörrillä vaimo palstalla kun ei yleisesti sulle niitä kommentoiMä täällä laitan hempeilybiisejä yhdelle mörrille mutta saan kommentteja siihen vaan pirvana prrrr
Oli joo ihan kivaa.Eiks se oo ihan ok jos "pitää kivaa" "pikkasen" vanhemman kanssa? Eihän se ikäero siinä niin haittaa.
Ei haittaa.Eiks se oo ihan ok jos "pitää kivaa" "pikkasen" vanhemman kanssa? Eihän se ikäero siinä niin haittaa.
palstan tietotoimiston mukaan 10 vaimoa ei edes riitä.onko sillä mörrillä vaimo palstalla kun ei yleisesti sulle niitä kommentoi
Joka ilta eri nainen.palstan tietotoimiston mukaan 10 vaimoa ei edes riitä.
Ei sitä suuhun pidä laittaa.Mä tukehhun taas dödöön.
ei kun kaikki yhtä aikaa ja lisää oli jonossa.Joka ilta eri nainen.
Poika laittoi huoneessaan.Ei sitä suuhun pidä laittaa.
ja lapsiakin kuulema onpalstan tietotoimiston mukaan 10 vaimoa ei edes riitä.