Ota reppu, sen kanssa on helpompi juostaEntä takas kun on kassi kourassa?
Mutta hei, Majurilla on molemmat kassit kourassa
Mä sain niin stydin kahvin aamulla että nyt ei maistu.Päiväkahvia
..mä elän vaarallisesti
Kyllä ne roikkuisi rollaattorin sarvissaMutta hei, Majurilla on molemmat kassit kourassa
Mun on otettava jotta tässä jaksaa riekkua eli kaikki kofeiinit vaan nassuun ja katotaan miten pöljäks elo meneeMä sain niin stydin kahvin aamulla että nyt ei maistu.
Nyt tekee mieli roskaruokaa.Mun on otettava jotta tässä jaksaa riekkua eli kaikki kofeiinit vaan nassuun ja katotaan miten pöljäks elo menee
Ja...kaupallista suuseksiäkin. Vähän.
pakko se oli kuunnella vaikka esiintyjät on todella kaukana suosikkilistasta.
Päätön
Mä olen taas juonut ihan liikaa kahvia, töissä se alkoi ja kotona näköjään vaan jatkuu...Jaa..täällä on väellä taas niitä japakiinalaisia peilejä, mitkä öitä maalata mattamustiksi ja lieskat kylkiin, kerta on ollut liikenteessä plaaplaaplaa..uliuliulivalivali- höpötystä *ufopääkkönen*
Vaan.
Mun kroppa on ihan pööfekt. Joka kohdasta
Koska se on mussa kiinni
...ihan vielä ei toi kahvimäärä riitä
Siis.Mä olen taas juonut ihan liikaa kahvia, töissä se alkoi ja kotona näköjään vaan jatkuu...
Vihreätee on ihan parasta...samoin illalla camomillateeSiis.
Mähän en enää juo kahvia.
Mieluummin teetä, vihreetä semmosta
Mutta. Joskus tulee vaan semmonen t a r v e.
Tää pääkkönen ei tarttis ollenkaan mitään - iinejä, sekohörhö ilmankinVihreätee on ihan parasta...samoin illalla camomillatee
Mä saatan juoda välillä liikaa kahvia ja se ei ole taas hyvä, koska silloin unohdan syödä tarpeeksi.
Joku tollaneJoko kerroin että hankin kuntosalikortin? Pakko alkaa liikkumaan.
Haluun takas sexyn kropan.
Saanks tulla teille syömäänPäivää / alkuiltaa
Mitäs tänne ?
Täällä on pizzalauantai
Saunakin olis klo 18
Tilaa sapuskaa kotiinMut karmee nälkä ja vitutus.En käyny kaupassa kun ei nälkäsenä voi mennä kauppaan.Kaapissa ei mitään mut pitää raapia kokoon jotain.Kun mulle tulee nälkä niin tuun vittumaiseks ja kiukkuseks.