The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaa..täällä on väellä taas niitä japakiinalaisia peilejä, mitkä pitäs maalata mattamustiksi ja lieskat kylkiin, kerta on ollut liikenteessä plaaplaaplaa..uliuliulivalivali- höpötystä :cautious:*ufopääkkönen*

Vaan.
Mun kroppa on ihan pööfekt. Joka kohdasta:rolleyes::p(y)

Koska se on mussa kiinni :love:





:D:D...ihan vielä ei toi kahvimäärä riitä:cautious:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Jaa..täällä on väellä taas niitä japakiinalaisia peilejä, mitkä öitä maalata mattamustiksi ja lieskat kylkiin, kerta on ollut liikenteessä plaaplaaplaa..uliuliulivalivali- höpötystä :cautious:*ufopääkkönen*

Vaan.
Mun kroppa on ihan pööfekt. Joka kohdasta:rolleyes::p(y)

Koska se on mussa kiinni :love:





:D:D...ihan vielä ei toi kahvimäärä riitä:cautious:
Mä olen taas juonut ihan liikaa kahvia, töissä se alkoi ja kotona näköjään vaan jatkuu...:ninja:
 
Vihreätee on ihan parasta...samoin illalla camomillatee (y)
Mä saatan juoda välillä liikaa kahvia ja se ei ole taas hyvä, koska silloin unohdan syödä tarpeeksi.
Tää pääkkönen ei tarttis ollenkaan mitään - iinejä, sekohörhö ilmankin :D

Ja joo, ruokailuhin päivän aikana pitäs kiinnittää huomiota. Tahtoo kans arkena jäädä retuperälle kiireen takia:notworthy:...mutta onneksi tulee korjausliikkeitä ja ryhtimeininkiä :).
 
Nyt on muikut puhottu, olivat pieniä niin otin päätkin pois kun ne kidukset pitää saada pois sieltä niin en jaksanut alkaa nypläää niitten kans.
Nyt odotellaan et friteerauskeitin lämpiää, frittitaikinan tein ja nakkasin muikut sinne jo.


Kuvituskuva
 
Mut hei, mä lähden herättämään paheennusta eli viipottamaan ja heiluttamaan berberiä lenkin merkeissä (y)

On päästävä ulos ihastelemaan tota värimaailmaa:love:..
Koettakaahan nyt jaksaa twerkata ja sheikata eli höpötelkää runsaasti :D(y)

Moikka moit :)*huiskuttaa*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä