vierailija
Pieru on herkempää, eli piereminen seis.Veteenkin voi kuolla, lopetatko juomisen?
Muoks.ja happi on räjähdysherkkä kaasu, lopeta hengittäminen kans!
Pieru on herkempää, eli piereminen seis.Veteenkin voi kuolla, lopetatko juomisen?
Muoks.ja happi on räjähdysherkkä kaasu, lopeta hengittäminen kans!
Ei ole. Ota asioista selvää.Pieru on herkempää, eli piereminen seis.
Tarttetko selänpesijää?...paitti että sinkoankin - seuraa tärkeä uutinen*totisena* - justnytheti suihkuun!
Ihana lenkki! Huikeet maisemat, lämpimät värisävyt ja orastava vesisade ...mii häpihäpi
nii minäki, omaani tosin.justnytheti suihkuun!
Oijoijoi...se ois luksustaTarttetko selänpesijää?
..mikä lähtee ?Loput muikut koirille, tästä lähtee justiinsa
Tuostakin ne väsää uutta sarjaa missä hyasintti on nuorenaNyt verkkopaita päälle ja Onslowina pikaiset savut partsilla ennen kuin Hyasintti pääsee irti.
Tuostakin ne väsää uutta sarjaa missä hyasintti on nuorena
Hän näyttelee nuorta Hyacinthia uudessa Pokka pitää -sarjassa – faneilta täystyrmäys: ”On olemassa vain yksi oikea Hyacinth” - Viihde - Ilta-Sanomat
Muikut koirille tietenkin..mikä lähtee ?
Iltaa!Iltaa, osa 2
Tulekko pesee mun selän? Kohta suihkuun.Iltaa, osa 2
...tottakai mä voin ojentaa auttavan pesusieneni ja pesaista sutTulekko pesee mun selän? Kohta suihkuun.
Kiva...tottakai mä voin ojentaa auttavan pesusieneni ja pesaista sut
Tosta tulikin mieleeni että jos mä pesen sun selän, niin sheivaa sä mun jalatAi kauhee mitä löysin. Ketjulaiset kylppärissä.
Kuka ketjun miehistä myöntää olevansa tuolla nurkassa paskallaAi kauhee mitä löysin. Ketjulaiset kylppärissä.
Majuri istuu siellä.Kuka ketjun miehistä myöntää olevansa tuolla nurkassa paskalla
SopiiTosta tulikin mieleeni että jos mä pesen sun selän, niin sheivaa sä mun jalat