Siis Mullakin tuli Majuri heti mieleenMajuri istuu siellä.
Siis Mullakin tuli Majuri heti mieleenMajuri istuu siellä.
Ei kai Majuri vaan istunut vessanpytyllä siinäKIN?Hyasintin jaksossa oli Majurillakin rooli.
Määrittele "jännä"Tylsää.
Vois tapahtua jotain jännää. Nyt heti!
Sä voisit rakentaa kotiisi tuplawc:n, jossa voisit istua miehesi kanssa yhtaikaa kasvokkain pjaskallaTylsää.
Jännästä tiedä mutta jotakin kivaa.Tylsää.
Yllättävä hellealto ja merenpinnan kohoaminen metrillä. Ja sit tohon rantsuun voisi tupsahtaa taivaalta semnen kiva putput-paatti missä on pari makuusijaa.Määrittele "jännä"
Meillä on tuolla alapihalla ulkohuussi missä on neljä reikää vierekkäin. Kelpaako?Sä voisit rakentaa kotiisi tuplawc:n, jossa voisit istua miehesi kanssa yhtaikaa kasvokkain pjaskalla
Sry no can do. Kuuntele tätä sitävastoinYllättävä hellealto ja merenpinnan kohoaminen metrillä. Ja sit tohon rantsuun voisi tupsahtaa taivaalta semnen kiva putput-paatti missä on pari makuusijaa.
Ei, siinä on paha toljottaa toista silmiinMeillä on tuolla alapihalla ulkohuussi missä on neljä reikää vierekkäin. Kelpaako?
Nii vois.Nukahin.X-factorin alusta jäi vartti sen takii näkemät.Tylsää.
Juu. TexWillereitä!Lukisko tänään ennen nukku
Metallican olisi pitänyt lopettaa Black Albumin jälkeen, sen jälkeen on tullut pelkkää kuraa kuten tämäkin biisi.
Shh..tämä on hyvä biisiMetallican olisi pitänyt lopettaa Black Albumin jälkeen, sen jälkeen on tullut pelkkää kuraa kuten tämäkin biisi.
Mun musiikkimaku ei rajoitu Metallicaan tai heviin, metalliin vaan ihan koko skaala oopperoista mustimpaan turskaheviin.Epekillä on mun miehen musiikkimaku. Mä en oikein jaksa Metallicaa. Liian paljon räminää ja liian vähän melodiaa.
Oikeastaan One on niiden ainoa hyvä biisi.
Meikäläinen ei o koskaan päässy käsiksi metalliin. Mun nuoruudessa heviä oli VanHalen.Epekillä on mun miehen musiikkimaku. Mä en oikein jaksa Metallicaa. Liian paljon räminää ja liian vähän melodiaa.
Oikeastaan One on niiden ainoa hyvä biisi.
Ei helevetti. Ei tuota pitänyt laittaa tänne.Juu. TexWillereitä!