No ala nyt ollenkaan estia mitaan siveyden sipulia tai muutakaan nunnan taluttajaa
Oot varmasti kuullut sanan 'pyllistaa'
Pyllistaa...pyllistaa..pyllistaa..pyllistaa..pyllistaa..pyllistaa...siedatyshoito menossa
Manen puis
No ala nyt ollenkaan estia mitaan siveyden sipulia tai muutakaan nunnan taluttajaa
sa kysyt sita multa, ihmiselta jolla on suuntavaisto ihan keturallaan ja joka varmaan osais omassa kotipihassak...naa, en ma taalla eksy mutta varmaan jossain isommassa ostoshelvetissa jo pulassa oisinMissäs se lähin mekka on, sinnepäin
Ihanaa, nainen, nauti !Päivää, viikon loma.
Nautin nautinIhanaa, nainen, nauti !
Mukavaa reissua ja viela mukavampaa*hymistelen* mokkeilya luonnonhelmuksissaNautin nautin
Ma-ti tallinnassa ja loppuviikko mökillä.
Mukavaa reissua ja viela mukavampaa*hymistelen* mokkeilya luonnonhelmuksissa
Jos saan puhua totta, niin mulla on kipukynnys niin korkealla, että kehään saa nousta aikamoinen MikeTyson ennen kuin edes huomaan, että minua lyödään.
...kuules, kylla se on pahoinpitely multakin, jos moista tollopaisyytta tekisin etta potkimaan toista hurjistuisin...ite asiassa etoo koko ajatuskin, joten ei huolta silta saralta ollenkaan.
Eli en potki persuuksilles oikeestioikeesti, mutta ryhtiliiketta tehdessasi oon tasan tarkkaan tuuppaamassa oikeeseen suuntaan ja tietysti tottakai saarnaamassa ja kalkattamassa jajajajaja....
Hyväloistava idea, laitanki heti lämpenemään.
Ho, en tietenkaan
Mukavaa lomaa nauti täysin.Päivää, viikon loma.
KiitosMukavaa reissua ja viela mukavampaa*hymistelen* mokkeilya luonnonhelmuksissa
Mie ihan willina ja hurjapaakkosena veikkaan kylla etta...mussa taitaa olla pahimmanpuoleinen tekovikaJos saan puhua totta, niin mulla on kipukynnys niin korkealla, että kehään saa nousta aikamoinen MikeTyson ennen kuin edes huomaan, että minua lyödään.
Joten sovitaanko, että sinulla on lupa potkia minua persuksille aina milloin sinusta tuntuu siltä.
Persiille potkimisesta Tolkienin "Peikko ja Tom" Panu Pekkasen oivallisena suomennoksena. Ei löytynyt tekstinä mutta löytyi ryhmiksen laulamana.
Kyllä, kiitos.Mukavaa lomaa nauti täysin.
Huomasin, että edes muokkaamalla ei pysty omaa viestiään muuttamaan. Niinpä toi aina vaan tarjoaa vanhaa Elvistä vaikka siinä pitäisi olla ihan muuta.Mie ihan willina ja hurjapaakkosena veikkaan kylla etta...mussa taitaa olla pahimmanpuoleinen tekovika
Mie en potki kettaan . Vaikka luvakin saisin. Ei kuulu meikalaisen tyyliin, joten pettysmysta taijan pukata...
Laulu on hyva
en ehtiny vastustamaan ajatusta kun tuikkasin just tulet saunaan.Ai ni!!
Suureen aaneen tuossa jo sanoin etta manen puis.
Haloo, eika kukaan reakoi...kiesus teita...
En ehtiny minäkään.en ehtiny vastustamaan ajatusta kun tuikkasin just tulet saunaan.