The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:

...kuules, kylla se on pahoinpitely multakin, jos moista tollopaisyytta tekisin etta potkimaan toista hurjistuisin...ite asiassa etoo koko ajatuskin, joten ei huolta silta saralta ollenkaan.

Eli en potki persuuksilles oikeestioikeesti, mutta ryhtiliiketta tehdessasi oon tasan tarkkaan tuuppaamassa oikeeseen suuntaan ja tietysti tottakai saarnaamassa ja kalkattamassa jajajajaja....:D
Jos saan puhua totta, niin mulla on kipukynnys niin korkealla, että kehään saa nousta aikamoinen MikeTyson ennen kuin edes huomaan, että minua lyödään.

Joten sovitaanko, että sinulla on lupa potkia minua persuksille aina milloin sinusta tuntuu siltä.

Persiille potkimisesta Tolkienin "Peikko ja Tom" Panu Pekkasen oivallisena suomennoksena. Ei löytynyt tekstinä mutta löytyi ryhmiksen laulamana.
 
Viimeksi muokattu:
Jos saan puhua totta, niin mulla on kipukynnys niin korkealla, että kehään saa nousta aikamoinen MikeTyson ennen kuin edes huomaan, että minua lyödään.

Joten sovitaanko, että sinulla on lupa potkia minua persuksille aina milloin sinusta tuntuu siltä.

Persiille potkimisesta Tolkienin "Peikko ja Tom" Panu Pekkasen oivallisena suomennoksena. Ei löytynyt tekstinä mutta löytyi ryhmiksen laulamana.
Mie ihan willina ja hurjapaakkosena veikkaan kylla etta...mussa taitaa olla pahimmanpuoleinen tekovika:notworthy:

Mie en potki kettaan :). Vaikka luvakin saisin. Ei kuulu meikalaisen tyyliin, joten pettysmysta taijan pukata...

Laulu on hyva(y)
 
Mie ihan willina ja hurjapaakkosena veikkaan kylla etta...mussa taitaa olla pahimmanpuoleinen tekovika:notworthy:

Mie en potki kettaan :). Vaikka luvakin saisin. Ei kuulu meikalaisen tyyliin, joten pettysmysta taijan pukata...

Laulu on hyva(y)
Huomasin, että edes muokkaamalla ei pysty omaa viestiään muuttamaan. Niinpä toi aina vaan tarjoaa vanhaa Elvistä vaikka siinä pitäisi olla ihan muuta.

Sitäpaitti... kun sinulla on lupa potkia meikäläistä persuksille niin siitä vaan sanoi Dostojevski.
 
"Lepään ihan hetken" - nukuin puolitoista tuntia :oops: Aika freesi olo etten sanois. Harkitsen tässä, et käyttäiskö loppuillan laatikoiden purkamiseen vai lähtiskö käymään kylillä. Meni kyl viimesetkin voimat tos nukkuessa. Ja ulkona on kylmää ja sataa vettä. Ehkä purkutuomio ois helpompi vaihtoehto.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä