Ei enää kahvia.Päivää, taas vois juoda kahvia Täällä sataa.
Teeta kiitos.
Ja ysiltä tulee telkkarista taas Meduusaa.
Ei enää kahvia.Päivää, taas vois juoda kahvia Täällä sataa.
Kiesus! Juu, ala mennä jo palauttaville päikkäreille...oot tehny urakan kun flänägänissä pakertanu*respect*...oot sie sissi !Prööt. Oon ansainnu päiväunet, ku darrassa neljäm tunnin yöunilla oon istunu kolme tuntia koneella tekeed koulutehtäviä ja sain palautettua 2/4 myöhässä olevista. Illalla ja huomenna voi sit jatkaa loput.
En taida avata töllöä tänäänkään. Eilen oli hyvä veto mennä ysiltä nukkumaan, aamulla heräsi virkeänä.Ei enää kahvia.
Teeta kiitos.
Ja ysiltä tulee telkkarista taas Meduusaa.
Jep, siisti 42-47 kanoottikin kelpaa ...numeroilla oikeestaan mitn väliäMä voin lainata persiille potkivaa jalkaa?
Milloin mä potkaisen persumuksille niin ei siinä o kengännumeroa ennenkään kysytty.Jep, siisti 42-47 kanoottikin kelpaa ...numeroilla oikeestaan mitn väliä
Jos Matti vetäis edes yhden keikan livenä niin mä menisin sen katsomaan.Mattihan ollut taas otsikoissa niin laitetaas tää
Niinhän mä tossa sanoinkinMilloin mä potkaisen persumuksille niin ei siinä o kengännumeroa ennenkään kysytty.
...missä otsikoissaMattihan ollut taas otsikoissa niin laitetaas tää
Ikävä kyllä toi on niin totta kuin harrastelevana humpansoittajana osaan kertoa.Jos Matti vetäis edes yhden keikan livenä niin mä menisin sen katsomaan.
Mut niin kauan kun mikit on kiinni ja kaikki tulee narulta niin mä ryyppään mielummin paikassa jossa on vähemmän meteliä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090122249429_vi.shtml...missä otsikoissa
Mitennii en tiiä mistään mittään
Jos sä potkaiset mua persumuksille niin se tulkitaan hyväntekeväisyydeksi.Niinhän mä tossa sanoinkin
Kun älysin korjata
..uskon ma pienemmallakin etta mies on taas ollut baanalla ja varmasti lohkaissut kuolemattomia nykasismeja ...
Jos sä potkaiset mua persumuksille niin se tulkitaan hyväntekeväisyydeksi.
Jos mä potkaisen sua persumuksille niin se on pahoinpitely.
Joten parempi että sinä potkit minua kuin minä sinua.
ok..uskon ma pienemmallakin etta mies on taas ollut baanalla ja varmasti lohkaissut kuolemattomia nykasismeja ...
Johan toi olikin ollut pitkaan ihmeen hiljaisena...se on hyva tulla esiin nayttavasti isojen otsikoiden kera, ei kait muutoin Matti oiskaan Matti
...nyyyyyttt!!! Mulle ryhtireipasta tanne ja heti!! Mihinka suuntaan siis pyllistan...
Herrasmies ei kommentoi tuollaisiin täälläMihinka suuntaan siis pyllistan...
Missäs se lähin mekka on, sinnepäin...nyyyyyttt!!! Mulle ryhtireipasta tanne ja heti!! Mihinka suuntaan siis pyllistan...
loistava idea, laitanki heti lämpenemään.Kohta olis saunakin