*hali*
Piti lähtee vanhempien tykö, isä joutui sairaalaan. Vielä ei tiedetä mikä on, mutta eiköhän tuo henkiin jää.
Jään mutsin kaveriksi yöksi, toivottavasti joku sisaruksista pääsee huomenna
Voi ei,halauksia sinne ja tsemppiä. Toivottavasti pian selviää mikä on isälläsi ja tulee kuntoon.
Piti lähtee vanhempien tykö, isä joutui sairaalaan. Vielä ei tiedetä mikä on, mutta eiköhän tuo henkiin jää.
AutsTerveiset saunasta
Perhanan katti hyppäs selkään ja upotti vähän kynsiä persaukseen eeeeiiii kovin kiva tunne,kun välissä vain ohut kangas
Jeeep,sanos muuta onneks ei kovin syvälle osunu ja katti hyppäs saman tien poisAuts
Vai kairas katti kynnellä kannikkaaTerveiset saunasta
Perhanan katti hyppäs selkään ja upotti vähän kynsiä persaukseen eeeeiiii kovin kiva tunne,kun välissä vain ohut kangas
AhaToi Minttu paholainen välillä harrastaa mun selkään hyppäämistä
Jos oisit sanonut esim. Pertti niin olisin ymmärtänytToi Minttu paholainen välillä harrastaa mun selkään hyppäämistä
Mitäs sitä nyt sit keksis... Jos vaikka teet keittäs...
Mokomasta katista vissiin aika hauskaaJos oisit sanonut esim. Pertti niin olisin ymmärtänyt
Päätön?Tylsää, kuka tulee kylään ja höpöttelemään mun kanssa päättömiä samalla ku puran laatikoita?
Meleko monesta muustakin ois hauskaa selekään kiivetäMokomasta katista vissiin aika hauskaa
Tylsää, kuka tulee kylään ja höpöttelemään mun kanssa päättömiä samalla ku puran laatikoita?
Joooo on onMeleko monesta muustakin ois hauskaa selekään kiivetä
*halaan*