En mä ollut seksikäs, vaan tinkuliini!!!"sokea taidat olla".
Deedeeltä anelit anteeksiantoa koska on seksikäs, ajattelin ihan tasapuolisuuden nimissä vaatia samaa, vaikken turhantarkka olekaan.
En mä ollut seksikäs, vaan tinkuliini!!!"sokea taidat olla".
Deedeeltä anelit anteeksiantoa koska on seksikäs, ajattelin ihan tasapuolisuuden nimissä vaatia samaa, vaikken turhantarkka olekaan.
Oispa höpöheinööEn muista, onko liikaa höpöheinöö vedelty?
Itseasiassa puhuit silkkaa paskaa. Miehän tarkistin."sokea taidat olla".
Ei ollu tinkukaanEn mä ollut seksikäs, vaan tinkuliini!!!
No sille niin sanoitEi ollu tinkukaan
Mitä? Onks sulla? Tuo ees sitä, kun et leipää tuonu.
Tarkista, mistä minä tiedän.En muista, onko liikaa höpöheinöö vedelty?
Mie en pössyttele.Eihän me sitä saaja ikinä seleville, sie liian pössyssä ja mie liian kännissä
ei todellakaan ole olen täysin höpöheiniä vastaan.Mitä? Onks sulla? Tuo ees sitä, kun et leipää tuonu.
Pöh. Etkä ees näkkäriä tuonu. Pidä näkkäris.ei todellakaan ole olen täysin höpöheiniä vastaan.
aaawwww, kiva aina piristää toisten arkea! Oon tällänen kävelevä piri.Dee Dee on jotenkin piristävä ja ihana.
ei tosiaan menny.Joko kaikki meni zzzzzzzzzzzzzzzzzzz?
Mistä moinen sävy? Töissä vai pakko valvoa?ei tosiaan menny.
Se suuttui mulle kun puhuin höpöheinästä, ja palstapoliisina jäi valvoon, että eihän siitä enää puhuta. Ja ettei kukaan vaan ole, tai tule olemaan höpöheinän vaikutuksen alaisena.Mistä moinen sävy? Töissä vai pakko valvoa?
sama asia.Töissä vai pakko valvoa?
höpöhöpö.Höpö vissiin kielletty sana?