The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Päivää höpönassut :coffee: Höpö vissiin kielletty sana?
Huomenta!
Kokkikoulussa (Elaine Gottshall) oli huone, jonka seinille kerättiin reseptejä ja sinne oli joku laittanut tikkupullareseptin. Siinä luki et 4 höpöä - muistan. Taidat olla samaa porukkaa? Ei mennyt perille mun asiat silloin, kun ei ihmiset vaan halua tietää asioita. Esimerkiksi tästä kerroin. Olihan se hyvä oppikoulu silloin, mutta hyppäsin pois, kun alkoi näkyä samanlaisia mummoja huoneessa. Kuhantulinyt mieleen tuo tuosta höpöstä:ROFLMAO::giggle::cool:
https://www.jyu.fi/ajankohtaista/arkisto/2016/08/tiedote-2016-08-05-09-21-18-379403
 
vierailija
ei todellakaan ole olen täysin höpöheiniä vastaan. :mad:
Niin, mutta ei sitä kaikki näe. Pientä teatteria tuo vaan on, mutta asiaan, kun en tiedä, mistä sun juomavesi lapsuudessa on tullut:
"Kymijoen vesistössä Päijänteen pohjoispuolella, Pohjois-Päijänteellä ja Vantaanjoessa on havaittu merkittäviä pitoisuuksia lääkeaineita. Väitöstutkimuksessa tutkittiin viittä yleisesti käytettyä epilepsia- ja kipulääkettä jätevedenpuhdistamoilla, pintavesissä ja sedimentoituneissa partikkeleissa. Pitemmän aikavälin seurannassa pitoisuuksia tutkittiin Chemcatcher®-passiivikeräimillä. Päijänne on Pääkaupunkiseudun raakavesilähde, josta vesi johdetaan yli miljoonan suomalaisen juomaveden valmistukseen. Vantaanjoki on vaihtoehtoinen raakavesilähde, jos Päijänteen vettä ei ole saatavilla. Siksi valittujen vesistöjen veden laadun seuranta on ensiarvoisen tärkeää".

Tämä liittyy edelliseen postaukseen. Vastuunpakoilu on sana, jota ei välttämättä opeteta ensimmäisenä missään:whistle:
 
Pyykkiä koneeseen täälläkin, aamupuuro syötynä ja pitäs singahtaa pihamaalle tekemään tuhoja:D...rautakanki ois nyt kova sana mutta tähän hätään sitä ei ole, joten talikolla ja rautalapiolla pitänee pärjätä...ja muutamalla turkinkielisellä sanalla :D

Ai joo - huomenia toivotan :)
 
Pyykkiä koneeseen täälläkin, aamupuuro syötynä ja pitäs singahtaa pihamaalle tekemään tuhoja:D...rautakanki ois nyt kova sana mutta tähän hätään sitä ei ole, joten talikolla ja rautalapiolla pitänee pärjätä...ja muutamalla turkinkielisellä sanalla :D

Ai joo - huomenia toivotan :)
Hyvä kun muistutit, pyykkiä tars täälläkin pestä, et pikkuraffi sais puhtaat ulko- ja kuravaatteet tarhaan huomiseks. Ostin just uuden pyykkitelineen ja olin eilen ihan hämmästyny, ku pääsin levittään pyykkiä normaalille korkeudelle eikä tarvinnu yhtään kumarrella lahoomispisteessä olevan telineen ääressä :D
 
Sitäkin oon ajatellut kokeilla joskus. Nyt "pakon edessä" ostin tota, ku lähikauppa menossa remppaan ja muuttumassa K-marketiks, niin siellä oli vaan rasvatonta maitoa enää. Hyi vittu, valkosta vettä. Ei kiitos. :sick:
Mun suosikki on rainbown kaurajuoma, kun se sekoittuu kahviin tasaisesti ja siinä pn vähän sellainen kermainen maku.
Plantia haluaisin suosia, koska se on kotimainen, mutta se ei vaan oo yhtä hyvää kahvissa :censored:
 
Sitäkin oon ajatellut kokeilla joskus. Nyt "pakon edessä" ostin tota, ku lähikauppa menossa remppaan ja muuttumassa K-marketiks, niin siellä oli vaan rasvatonta maitoa enää. Hyi vittu, valkosta vettä. Ei kiitos. :sick:
Muka-maitoja, ei kiitos. Ei kiitos kyllä maidoillekkin :D Ruokaan joskus tai sämpylöitä/patonkeja leivottaessa niin tulee laitettua mutta siis ei mitään valkoiseksi värjättyä viljoista puristettua mitä lie nestettä.
Maitoa ja kermaa.
 
Mission impossible done and finnished successfully (y)*pomppii ja riehuu ja on niin ilusena*

Jee!!! Nyt on juurakot ylöskaivettuna ja alkukuoppa Kiinaa kohtikin valmiina :D...ja - Moikka vaan naapurit!- kirkonmenojen aikaan juurikin ja ihan varmasti kirskahti parit perkeleet ilmoille:barefoot: mutta erävoitto tuli:)

Esikoinen oli todella isona apuna<3...halkeen kyllä ylpeydestä, teki miehen työn:), kaksi nuorimmaistakin apujoukkoina voimillansa, onneksi lisävoimaakin oli paikalla...

Vaan ompas törkeen hyvä fiilis :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä