vierailija
Eihän päätön tainnut saada kritiikkiä? Vai tarkoitiko muita palstalaisia jotka ketjusta vaivaa näkivät?
Eihän päätön tainnut saada kritiikkiä? Vai tarkoitiko muita palstalaisia jotka ketjusta vaivaa näkivät?
Upottaa melansa toiseen mekkoon?eukon hirttämisestä joutuu toviksi linnaan
olisko mtn lievempää vaihtoehtoa?
puoli 6 heräsin aamulla ja menin takasin nukkumaan kun ei ollu mitään tekemistä.ootko sää heränny jo kertaalleen ...valvonu koko yön tietysti.
Ei alkanuEikä tuollaisia saa kysyä. Alkoi mielikuvitus laukkaa.
Mitä sää niin aikaseen heräilet lomalla??puoli 6 heräsin aamulla ja menin takasin nukkumaan kun ei ollu mitään tekemistä.
alko jalkaa särkemään.Mitä sää niin aikaseen heräilet lomalla??
Nyt mä niin toivon että puhutaan ihan oikeesta jalasta....tänä aamuna kun mikä vaan voi olla mahdollista...alko jalkaa särkemään.
Kyl sen voi upottaa oman muijan mekkoon. Muijanhan ei tartte olla mekon sisälläUpottaa melansa toiseen mekkoon?
juu, toi vasen jalka, siis se millä kävellään ja mihin yleensä laitetaan kenkä kun ulos mennään.Nyt mä niin toivon että puhutaan ihan oikeesta jalasta....tänä aamuna kun mikä vaan voi olla mahdollista...
Mikäs siinä on?juu, toi vasen jalka, siis se millä kävellään ja mihin yleensä laitetaan kenkä kun ulos mennään.
työtapaturma.Mikäs siinä on?
Niin, no jos sitä muikkelia piti rangaista, niin kyl se varmaan aika todennäköisesti flippaa ihan mukavasti, kun roiskii tavaransa sen vaatekaappiin.Kyl sen voi upottaa oman muijan mekkoon. Muijanhan ei tartte olla mekon sisällä
Sori ,ei kerkee. Muuten kyllä.käviskö joku mun puolesta kaupassa.
Sori ,ei kerkee. Muuten kyllä.
Anna rahaa niin mää voin käydä. Maksaks mun ostokset samalla?käviskö joku mun puolesta kaupassa.
siinä ne menee samalla maksulla molemmat.Anna rahaa niin mää voin käydä. Maksaks mun ostokset samalla?
Oke. Kuis mä ne ostokset saan sulle ku just eilen palautin auton Mr. Raffillesiinä ne menee samalla maksulla molemmat.
no ostakaa mulle sit kanssa...mää en kerkee kauppaan ku vasta ensviikolla.siinä ne menee samalla maksulla molemmat.
No aijaa...pitkäkaulan ostokset olis menny samalla mut ei mun...menen ite sinne kauppaan.