rumiste tässä tapauksessa.Kengät on koriste niin kuin rannerengas tai korvarenkaat.
rumiste tässä tapauksessa.Kengät on koriste niin kuin rannerengas tai korvarenkaat.
olen jo.Olitko päätön töissä? Vai oletko menossa?
Päätöntä harmittaa kunmiks helevetissä tollakin pitää olla KENGÄT jalassa.
ihan sama mitä keskenkasvuset ajattelee.Päätöntä harmittaa kun
Karmeet mekot ja vielä karmeemmat kengät kaikilla.Päätöntä harmittaa kun
Voitko muuttaa vielä veden viiniksi.Sain kalareissulta kuvan saaliista. Pitääkö mun nyt paistaa viisi leipää kun saalis oli kaksi ahventa? Voitaisiin pitää bileet ja ruokkia isompi ihmismäärä...
Luultavasti pystyn. Ainaki otin jotain hanatuotetta kun lapsi lähti kotiinsa eikä tää maistu yhtään vedeltäVoitko muuttaa vielä veden viiniksi.
Sulla joku alko onkelmaVoitko muuttaa vielä veden viiniksi.
Just tätä http://metro.co.uk/2013/04/05/gallery-aintree-grand-national-2013-ladies-day-fashion-3584701/Tätä brittien perinnettä en ymmärrä. Laittaudutaan viimeisen päälle ja laitetaan korkkarit jalkaa. Sitten mennään rymyämään nurmikentälle.
juu, kauhee pelko kokoajan että loppuu juomiset kesken.Sulla joku alko onkelma
Niin on, ja KENEN SYY se on. Mieti sitä.Sulla joku alko onkelma
Eikä oo postia näkynyt vieläkää?juu, kauhee pelko kokoajan että loppuu juomiset kesken.
Posti-Pate pölli juomat ja nauttii niitä itse iloisesti nurmikkoa (ja vähän muutakin) leikaten.Eikä oo postia näkynyt vieläkää?
Sen täytyy johtua vain siitä että Posti-Paten aika menee ihmisten nurmikoiden leikkaamiseen
Alkon?Niin on, ja KENEN SYY se on. Mieti sitä.
EI.Eikä oo postia näkynyt vieläkää?
Sen täytyy johtua vain siitä että Posti-Paten aika menee ihmisten nurmikoiden leikkaamiseen
Huolestuttavaa kun oot aina vihainen, olisko sellanen vihanhallinta kurssi mitään