Hemskt dåligt, tror jagMintkola, kuinka sitä voisi vastustaa
Hemskt dåligt, tror jagMintkola, kuinka sitä voisi vastustaa
Söin miehenkin annoksen en oo ikinä saanu herkkuja nääs....Hemskt dåligt, tror jag
Oj joij joij...mister Toffonen tietää nyt mistä pallosta vetää ...Söin miehenkin annoksen en oo ikinä saanu herkkuja nääs....
Miten kaaheen kaakana te nyt ootte? Rajojen sisäpuolella vai humpsahditteko naapuriin?Olipas pitkä päivä, 13 tuntia kaikkine kiertelyineen. Eipä ollut kiire ja tuli mentyä sellaisia reittejä, missä ei ole tullut käytyä aiemmin.
Mää oon nyppiny rikkaruohoja terassilaudotusten välistä, käyttäny ipanat suihkussa ja lukenu iltasatuja Seuraavana olis vuorossa saunaa ja pleikkaria.Onks nyt la ilta?! Mite tääl on näin hiljasta??
Kaikki?!! Kaikki???!! Mää ollu hereillä koko päivän toisin kuin eräätkaikki jo nukkumassa kun pääsen paikalle.
kaikki jo nukkumassa kun pääsen paikalle.
ja mä olen hereillä kun menet nukkumaan, olen hereillä vielä sillonkin kun heräät.Kaikki?!! Kaikki???!! Mää ollu hereillä koko päivän toisin kuin eräät
Kototantereella ollaan, mutta tuli vähän kierreltyä.Miten kaaheen kaakana te nyt ootte? Rajojen sisäpuolella vai humpsahditteko naapuriin?
No ihan sama, olkaa hävyttömiä ja nauttikaa koko rahalla *peukuttaa*!
..no ne halavatun kamerat*varovaisena*....tiiän...Pittää sitä välillä tehä muutakin kuin palstailla kaikkea ei voi tai viitti tehä ketju auki
Unikuvia koko poppoolleMutta nyt, öitä.
Sulla on elämä, mulla ei. Mun elämä hävis matkan varrelle.Mää oon nyppiny rikkaruohoja terassilaudotusten välistä, käyttäny ipanat suihkussa ja lukenu iltasatuja Seuraavana olis vuorossa saunaa ja pleikkaria.
Hyvää yötä ja kauniita unia.Mutta nyt, öitä.
Jooo pittää olla varovainen..no ne halavatun kamerat*varovaisena*....tiiän...
Kengät on koriste niin kuin rannerengas tai korvarenkaat.miks helevetissä tollakin pitää olla KENGÄT jalassa.