Mä vedin ison mustan rastin seinään sen kerran kun basisti soitti väärin.Mihin seinään rasti vedetään?
Joo on lauantai ja kaikki muut on kännissä kuin käet tai jo sammuneetOnks nyt la ilta?! Mite tääl on näin hiljasta??
Ota se aamupalalta pöllimäsi sämpylä pois taskustasPäivää
Matkalta kotiuduttu. Oli kivaa.
En kehannut ottaa mukaan. Söin sen siellä.Ota se aamupalalta pöllimäsi sämpylä pois taskustas
Mä oon hilavitkuttimella.Onks nyt la ilta?! Mite tääl on näin hiljasta??
KukkakaaligratiiniaOnneksi kaupasta saa ostaa kukkakaalia vaikka olis miten promilleissa.
Mut kertokaapa osaavat miten tosta laitetan ruokaa? Raakana ton voi syödä, soppaan tota voi laittaa ja kaikki minkä voissa paistaa on hyvää vaikka kyseessä olisi kengänpohja?
NamsMäpäs syön ny kermavaahtoo ja mansikoita
Tosta mä ymmärrän ainoastaan kukkakaalin.Kukkakaaligratiinia
Mie paistoin pannulla sipulin ja valkosipulin kera. Ostin grillatun kanan ja silppusin sinne sekaan. Vähän vettä ja ruokakermaa sekaan. Mausteiksi currytahnaa, mustapippuria ja suolaa. Vartti ja ääntä kohden .Onneksi kaupasta saa ostaa kukkakaalia vaikka olis miten promilleissa.
Mut kertokaapa osaavat miten tosta laitetan ruokaa? Raakana ton voi syödä, soppaan tota voi laittaa ja kaikki minkä voissa paistaa on hyvää vaikka kyseessä olisi kengänpohja?
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/57275/Kukkakaaligratiini/Tosta mä ymmärrän ainoastaan kukkakaalin.
Niin muuten onkin ...ja jos/ kun haluaa, sen päälle voi laittaa vaikka rapsakasti paistettuja pekonin palasiaKukkakaalisosekeittokin on namia.
Tai sitten niille on ilmestynyt lapsi hengailemaan ettei äidin tartte olla yksin ja nauttia olostaanJoo on lauantai ja kaikki muut on kännissä kuin käet tai jo sammuneet
Kauniita unikuvia *pus*Matkaväsymys iski.
Menen nukkumaan. öitä
Oikein . Kaiken tuon reissaamisen ja jumalattoman pakaralihaskestävyyskoettelemuksen jälkeen vain oivallista palautumisherkkuaIltaa. Söin neljä jäätelöpalloa, hyi kun oli hyvää.
http://www.siaglass.se/vara-glassar/butik/laktosfri-graddglass-0-75-l
Mintkola, kuinka sitä voisi vastustaaOikein . Kaiken tuon reissaamisen ja jumalattoman pakaralihaskestävyyskoettelemuksen jälkeen vain oivallista palautumisherkkua